Vols aconseguir ressenyes dels teus clients a Google My Business?

Consells  ·  17 de juny del 2016

L’objectiu és potenciar les valoracions i els comentaris dels teus clients per fer més visible el teu negoci a internet. Els usuaris tenen molt en compte les opinions i recomanacions dels altres a l’hora d’escollir qualsevol producte o servei. Fer del teu perfil de My Business un lloc dinàmic, ajuda a augmentar el trànsit i millora la visibilitat del teu negoci a la xarxa. 

L’era de la prescripció
Els usuaris fan cerques a internet per trobar els productes i serveis i, en paral·lel s’interessen per les valoracions que altres usuaris han fet del negoci. Aquests comentaris es troben a la xarxa: Facebook, Booking, TripAdvisor, les pàgines web corporatives, els blogs i les fitxes de Google My Business.

Aconseguir ressenyes dels teus clients a My Business és l’oportunitat per fer-te més visible a internet i destacar per davant de la teva competència.

Com fer-ho?

  • Envia l’enllaç per correu electrònic als teus clients i convida’ls a valorar els teus serveis. A més del potencial de prescripció i recomanació davant d’altres clients, obtindràs informació del grau de satisfacció dels teus clients. El que et permetrà adaptar-te a les seves necessitats i estar en constant evolució.
  •  A més, pots afegir el formulari al teu web, per tal d’afavorir els comentaris. Les ressenyes es publicaran automàticament al teu perfil de Google My Business.


Recorda que les ressenyes dels clients són molt importants pel posicionament de les fitxes de My Business, Google les té en compte per posicionar i destacar-les d’entre la competència.

Si encara no ho has fet, et convidem a deixar el teu comentari a la nostra fitxa de My Business: Cap Empresa Sense Web