Ven els teus productes a Instagram Shopping

Novetats  ·  1 de juliol del 2020

Instagram ja té més de 1.000 milions d’usuaris actius, dels quals un 83% descobreix nous productes i serveis dins d’aquesta xarxa social. Vols aprofitar tot aquest potencial per al teu negoci? Amb Instagram Shopping tindràs un nou canal de venda per als teus productes!

A més, la bona notícia i gran novetat és que el 9 de juliol hi haurà una actualització dels “requisits d’elegibilitat de comerç” perquè més petites empreses, emprenedors i creadors puguin utilitzar Instagram Shopping per vendre productes.

Ben aviat, Instagram Shopping deixarà d’estar limitat als productes físics. Els creadors de continguts, com ara els músics, els bloggers o els influencers, també podran utilitzar Instagram Shopping. Això sí, els productes s’han de vendre des d’un web propi, no s’hi val etiquetar productes des d’Amazon.

D’altra banda, Instagram serà més clar i transparent en els motius pels quals denega l’etiquetatge de productes a determinades empreses, de manera que l’empresa pugui aplicar els canvis necessaris per tal de rebre l’aprovació per utilitzar Instagram Shopping.

Si complim els requisits d’elegibilitat de comerç d’Instagram Shopping, ja podrem activar el nostre perfil d’empresa o marca (on és important posar totes les dades de contacte), donar d’alta el nostre catàleg i etiquetar els productes que volem vendre a través d’Instagram. Però amb això no n’hi ha prou.

Per destacar respecte la competència i aconseguir més vendes, et recomanem:

  • Crear vídeos en directe a IGTV o bé penjar-los a les Stories i deixar-los a Destacats. Què millor que un vídeo per presentar els nous productes als teus seguidors?
  • Recórrer a l’storytelling per descriure els productes de forma atractiva i apel·lant als seus beneficis intangibles.
  • Fer un bon ús dels millors hashtags perquè sigui més fàcil trobar els teus productes.
  • Publicar una foto del producte contextualitzat, on es vegi com queda o com funciona. Està comprovat que motiven molt més la compra que no pas si es mostra el producte sol amb un fons neutre.
  • Col·laborar amb micro influencers per promocionar els teus productes i aconseguir visites de clients potencials realment interessats i procedents de nínxols de mercat molt afins.
  • Afegir “Call to action” (“Crida a l’acció”) i crear cupons de descompte per incentivar les vendes.
  • Promoure la interacció amb els usuaris a través dels comentaris. Recorda que el 92% dels consumidors es refien més del contingut generat pels usuaris que del generat per les pròpies marques.
  • Planificar una campanya d’Instagram o Facebook Ads per promocionar els productes i arribar a més clients potencials.

Si vols vendre els teus productes a Instagram, contacta amb nosaltres i ens ocuparem de configurar el teu Business Manager i vincular Facebook, Instagram i el teu ecommerce per activar Instagram Shopping en menys d’una setmana. I si ho contractes abans del 10 de juliol, tindràs un 20% de descompte!