Si tens un negoci, activa el perfil d’empresa a Instagram

Consells  ·  23 de setembre del 2016

Instagram, la xarxa social de moda del moment, fa un pas més perquè les empreses comptin amb un perfil diferent del personal i així poder tenir certs privilegis per donar a conèixer i incentivar la promoció del seu negoci.

Les diferències que presenta el perfil d’empresa d’Instagram en comparació al personal són les següents:

  • L’opció d’incloure un botó de contacte directe.
  • Visibilitat a Instagram de la categoria que apareix a la pàgina de fans de Facebook.
  • Enllaça a la ubicació física, que l’usuari podrà veure mitjançant el mapa predeterminat de la xarxa.
  • Accés a estadístiques sobre les publicacions i la gestió dels continguts.
  • Possibilitat de fer publicitat a través de les publicacions.

Si necessites més informació per saber com activar el nou perfil d’empresa d’Instagram, pots seguir els passos que defineix la pàgina de Facebook Business.

Per tal d’optimitzar el funcionament i resultats d’aquests perfils, recomanem dedicar especial atenció a la publicitat i les estadístiques que ofereix aquesta xarxa.

Per una banda, la publicitat és una bona forma de difondre i promocionar els continguts per tal que arribin al perfil d’usuaris que més interessi, el qual es definirà durant el procés de creació de la campanya promocional.

D’altra banda, les analítiques que ofereix aquest perfil d’Instagram permetran fer un balanç, i redefinir en cas que sigui necessari, l’estratègia seguida fins ara. D’aquesta manera serà possible i més fàcil cercar possibles millores i optimitzar resultats. Les estadístiques aporten informació sobre el nombre d’impressions, l’abast de les publicacions, els clics al lloc web, els continguts que més agraden als usuaris, l’evolució del nombre de seguidors, etc.