Saps tot el que pot fer la publicitat a Facebook pel teu negoci?

Consells  ·  10 de setembre del 2015

T’imagines rebre una trucada demanant informació sobre un dels productes que ofereixes o algun dels teus serveis després de veure un anunci a Facebook? Gràcies als darrers canvis aplicats a la plataforma publicitària, Facebook pot esdevenir un efectiu canal de captació.

Els canvis són especialment interessants per als negocis locals, ja que els anomenats anuncis de difusió local i els nous botons de crida a l’acció volen afavorir que els usuaris connectin amb les empreses quan es troben a prop dels seus establiments.

Fins ara, un dels objectius dels anuncis era dirigir els usuaris a la pàgina web. Aquest tipus de publicitat continua disponible, però Facebook incorpora noves opcions per afavorir que els clients potencials facin allò que és important per al teu negoci. Poden enviar un missatge privat a la teva pàgina d’empresa, trucar directament a la teva botiga o mostrar indicacions al mòbil de l’usuari sobre com arribar al teu establiment.

L’elecció dels anuncis dependrà del tipus de negoci, del sector al qual pertany, del públic potencial a què vols arribar o de l’objectiu que vols assolir. Connecta amb nous clients amb Facebook Ads!