Optimitza el teu canal de YouTube amb només cinc passos!

Consells  ·  3 de juliol del 2015

YouTube és el segon motor de cerca més gran del món. Si tenim en compte aquesta carta de presentació, treballar i millorar els continguts que publiquem al canal és una tasca més que recomanable.

Des de Cap Empresa sense Web, et donem les cinc claus per optimitzar el teu canal de YouTube

✔ Títols
El títol del vídeo és l’element que posiciona millor a YouTube. Per tant, caldrà que trobis l’equilibri entre les paraules clau que vols que activin el vídeo i la frase que en resumeixi millor el contingut.

 Descripcions
Tens l’oportunitat de cridar l’atenció dels usuaris amb una breu descripció del vídeo. Aquesta ha de ser real i precisa per afavorir la indexació a YouTube, però també ha de ser atractiva per captar els usuaris. Per cert, no t'oblidis de repetir paraules clau en aquest apartat.

 Etiquetes
Les etiquetes són paraules clau que ajuden a YouTube a categoritzar la informació. Cada cop que publiquis o editis un vídeo podràs afegir paraules clau. És important omplir aquest apartat perquè amb les etiquetes indicaràs amb quines temàtiques es vincula el contingut.

Crida a l’acció
'Visita la nostra pàgina web', 'subscriu-te al canal' o 'comparteix el vídeo a les teves xarxes', són una mostra de les crides a l’acció que pot incloure un vídeo a YouTube. Si vols que els usuaris facin alguna acció després de veure el teu contingut, indica’ls-hi.

Durada del vídeo
Els subscriptors i visitants del teu canal consumeixen el 100% del vídeo? Si la resposta és no, potser te n'hauràs de replantejar la durada. Vídeos de més de dos minuts es consideren massa llargs.

Recorda que YouTube recomana actualitzar la informació dels vídeos antics. D’aquesta manera, ajudaràs a fer visible novament el teu contingut.