Contacta'ns Contacta'ns

Novetats de Facebook i Instagram 2021

2 de març de 2021

T’encanten les xarxes socials? Doncs no t’encantis perquè el 2021 està carregat de novetats! Tot seguit t'expliquem tot el que has de saber sobre com aquestes poden afectar el rendiment dels teus anuncis:

  • Text a les imatges
    Adéu a la norma del 20% de text. Fins fa poc, qualsevol imatge que contingués més d’un 20% de text no podia ser utilitzada en anuncis, o bé el seu rendiment disminuïa dràsticament. Si bé és recomanable que la proporció de text sigui poca, ara els anunciants ja no estan limitats!   
  • Recopilació de dades amb iOS 14 
    Amb la darrera actualització d’Apple, els usuaris que tenen aquest sistema operatiu poden optar a no formar part de la recopilació de dades del píxel de Facebook. Això vol dir que aquests usuaris desapareixen directament de les audiències de remarketing. 
  • Verificació de dominis web i esdeveniments
    Importantíssim verificar els dominis al Business Manager. Ens permet garantir que només nosaltres podrem configurar i prioritzar els vuit esdeveniments de conversió disponibles per a un domini concret. Aquesta mesura també ha estat provocada per l’actualització iOS 14.
  • Disminueix el període d'atribució de les conversions  
    L’atribució de les conversions es redueix de 28 dies a només 7 (o també es pot configurar a només 1 dia). Què implica aquest canvi? Facebook deixa d’atribuir-se les vendes o els formularis omplerts si la conversió es realitza a partir de 8 dies d’haver clicat en la publicitat.
  • Nombre d'anuncis actius
    El nombre d’anuncis que podràs tenir actius dependrà de la inversió mensual més alta en Facebook Ads durant els últims 12 mesos. El 90% dels comptes de Facebook Ads podran tenir 250 anuncis actius simultàniament com a molt, a no ser que superin els 100,000$.  

Si t’interessa entrar al món de la publicitat digital a Cap Empresa Sense Web et podem aconsellar sobre quin canal et permetrà obtenir millors resultats, ja siguin vendes o formularis omplerts.