Màrqueting digital Posicionament
Millora el posicionament del teu web amb Google My Business
Quan un usuari cerca a Google un negoci o un servei en una ubicació concreta, per exemple, “fisioterapeuta Banyoles”, Google mostra de manera visual i a dalt de tot dels resultats de cerca les tres fitxes de Google My Business més ben posicionades, amb totes les dades de contacte i l’ubicació a Google Maps perquè l’usuari hi pugui trucar o anar-hi directament.
Per tant, et recomanem disposar d’una fitxa de Google My Business per millorar el posicionament local del teu web.
Avantatges de tenir una fitxa de Google My Business del nostre negoci:
- Millora la visibilitat del nostre negoci en els resultats de cerca de Google en l’àmbit local.
- Geoposiciona el nostre negoci a Google Maps, facilitant a l’usuari l’ubicació exacta i com arribar-hi. A més de les dades de contacte.
- Mostra la valoració que fan dels nostres productes i serveis els nostres clients mitjançant les ressenyes. Aquest és un aspecte molt important que tant Google com els clients potencials tindran molt en compte.
- Motiva als usuaris a contactar ja que inclou la informació més rellevant i facilita el contacte.
Com tria Google quines 3 fitxes de Google My Business mostra en una cerca? Google té en compte tres aspectes a l’hora de decidir quines fitxes de Google My Business mostra en els primers resultats de cerca:
- Rellevància: grau de coincidència de la fitxa de Google My Business amb la cerca de l’usuari i les paraules clau utilitzades.
- Distància: grau de proximitat del negoci amb la ubicació de l’usuari.
- Importància: volum de ressenyes i valoracions positives, trànsit al web i aspectes SEO del web.
La importància de les ressenyes a la fitxa de Google My Business
Les ressenyes dels clients són una part fonamental de la nostra fitxa de Google My Business. Avui dia tots busquem referències a internet abans de comprar un producte o de contractar un servei i com més comentaris positius tingui un negoci, més probable és que hi contactem o que el triem davant d’altres competidors. En el cas de la fitxa de Google My Business, l’opinió dels clients es mostra de manera molt visual mitjançant les estrelles de l’1 al 5 i amb els comentaris que hi deixen els usuaris que ja han provat el producte o servei. Per tant, ens convé fomentar que els nostres clients ens deixin ressenyes.
Ja ho saps, si tens un negoci local, et convé tenir i gestionar correctament la teva pròpia fitxa de Google My Business i a Cap Empresa Sense Web et podem ajudar. No dubtis a contactar-nos!
També et pot interessar
-
Comerç electrònic Màrqueting digital
12 de juliol de 2024
IA i E-Mail Màrqueting
La intel·ligència artificial revoluciona l'email màrqueting, millorant personalització i segmentació per augmentar obertures i conversions. Optimitza campanyes, crea contingut atractiu, protegeix contra correu brossa i automatitza tasques.
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.