LinkedIn, imprescindible per als negocis B2B
Amb més de 660 milions d’usuaris i 30 milions d’empreses de més de 200 països, LinkedIn s’ha convertit en la major xarxa professional del món.
LinkedIn és un aparador professional per a les empreses i els aporta molts avantatges:
Millora la imatge de marca
Mitjançant la creació d’un bon perfil i amb les publicacions adequades, les empreses poden donar a conèixer la seva filosofia i els seus valors. A més, les empreses que tenen presència a diversos països, poden tenir la seva pàgina de LinkedIn en diversos idiomes, de manera que a cada usuari se li obri en el mateix idioma en què té configurada la seva sessió. A l’hora de treballar la imatge de marca, també és interessant associar l’empresa a tres hashtags i vincular-la a un grup destacat o crear-ne un. També és molt important que els treballadors de l’empresa, sobretot els directius i els alts càrrecs, tinguin bons perfils professionals a LinkedIn i hi comparteixen els continguts de la marca.
Potencia el posicionament a Google
Utilitzant les paraules clau adequades tant al perfil com a les publicacions s’aconsegueixen més visites al web de l’empresa i s’afavoreix el SEO, és a dir, el posicionament natural en els resultats de cerca de Google. El 50% del trànsit web a les pàgines d’empresa procedent de xarxes socials prové de LinkedIn.
Facilita el networking professional
LinkedIn possibilita el contacte amb nous proveïdors i clients potencials, ja sigui pel sector en el qual es mou l’empresa o mitjançant altres contactes que ja té dins d’aquesta xarxa professional, la qual cosa és molt interessant. El 80% dels clients potencials que obté una empresa via xarxes socials ve de LinkedIn i això és gràcies a la facilitat i credibilitat d’aquesta xarxa professional.
Permet promocionar productes o serveis
Dins de la informació de l’empresa es poden destacar productes o serveis mitjançant pàgines que són extensions de la pàgina d’empresa. D’aquesta manera, es poden enviar directament aquestes pàgines que contenen el detall d’un o més productes o serveis als clients potencials.
Ajuda a trobar talent i nous professionals
Quan una empresa necessita incorporar un perfil professional concret a la seva plantilla, LinkedIn és el lloc ideal per trobar a la persona adequada. Mitjançant el cercador intern permet buscar per paraules clau relacionades amb les competències que ha de tenir el/la candidat/a.
Per beneficiar-se de tots aquests avantatges i treure profit de LinkedIn, les empreses han d’apostar pel contingut de qualitat. Es poden compartir publicacions del web o blog de l’empresa al mur o perfil de LinkedIn o bé crear articles dins de LinkedIn Pulse, la plataforma de blogging d’aquesta xarxa professional. La publicitat a LinkedIn és una altra via a tenir molt en compte, ja que es pot segmentar per sector d’activitat i càrrecs i els anuncis arriben directament a les bústies de correu dels clients potencials.
També et pot interessar
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.