Les 4 millors eines de gestió de xarxes socials pel teu negoci
Si estàs gestionant un negoci segur que durant el teu dia a dia t’has d’encarregar de l’atenció al client, del contacte amb els proveïdors, de la comptabilitat i d’altres aspectes empresarials que t’ocupen tota la jornada laboral. Amb tants temes entre mans es fa difícil poder dedicar temps a les xarxes socials de la teva empresa o projecte, per això et volem presentar aquestes 4 eines digitals que et poden estalviar temps i maldecaps en la gestió de Facebook, Instagram o Twitter, entre d’altres.
Què és i per a què serveix una eina de gestió de Xarxes Socials?
És un sistema que permet centralitzar totes les xarxes socials en un mateix lloc, facilitant d’aquesta manera la seva gestió.
La principal funció d’aquest tipus d’eina és tenir totes les dades de les diferents xarxes socials que utilitzis al teu negoci en un sol lloc per tal d’extreure’n informació valuosa. Per exemple et permet saber quines publicacions han tingut més èxit. D’aquesta manera podràs decidir què publicar en un futur basant-te en les estadístiques d’anteriors publicacions.
Moltes d’aquestes eines també et permeten programar el contingut que vols publicar. Gràcies a això et podràs despreocupar de les xarxes socials corporatives fora de l’horari laboral!
Quines són les eines de gestió més utilitzades?
A continuació t'expliquem 4 eines digitals que et facilitaran la gestió de les teves xarxes socials, centralitzant-les totes en un sol lloc o permetent-te programar futures publicacions. A més, tindràs totes les estadístiques al mateix panell, fet que et permetrà determinar de manera ràpida quin contingut té un rendiment més alt, evitant invertir temps en allò que no funciona. Som-hi!
1. HOOTSUITE
Una de les aplicacions de gestió més utilitzades és Hootsuite, una eina digital completa que permet administrar diferents comptes i xarxes socials. Aquesta app programa, monitoritza i publica alhora des d'una sola plataforma. A més a més, permet arribar a la quantitat més gran d'usuaris possible, estudiar quins són els clients potencials, saber com avança la competència i quina és l'evolució de les vendes en xarxes, entre d'altres.
Per aquest motiu l'app és molt utilitzada per professionals que treballen en les àrees de publicitat, el màrqueting de continguts i els negocis que tenen canals socials.
Característiques principals:
- Programació de publicacions de les xarxes socials.
- Control de les últimes publicacions de les diferents plataformes.
- Analítica de les xarxes socials.
- Gestió de Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter, Pinterest.
Preu:
A partir de 39€/mes amb un període de 30 dies gratuït.
2. AGORAPULSE
També hem de parlar d’AgoraPulse, una sòlida eina per a la gestió i administració de les xarxes socials des d'una sola plataforma que t'informa sobre el millor dia i hora per publicar, quin contingut atrau més l’atenció dels clients i l'abast viral que tenen les teves publicacions.
Gràcies a les estadístiques que ofereix, podràs optimitzar el resultat de les teves campanyes plantejant estratègies basades en les dades completes i precises proporcionades per aquesta eina.
Característiques principals:
- Programació de publicacions de les xarxes socials.
- Respondre tots els missatges de les diferents xarxes en un mateix lloc.
- Estadística i elaboració d’informes de les teves xarxes socials.
- Gestió de Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter.
Preu:
Versió gratuïta per 3 perfils socials d’un sol usuari.
3. METRICOOL
Aquesta eina creada el 2015 s’utilitza en més de 120 països i té més de 500.00 usuaris. Metricool ha anat evolucionant i integrant noves funcionalitats per ajudar en la planificació i analítica de les diferents xarxes socials.
És una plataforma molt completa amb una interfície intuïtiva que permet monitoritzar les teves xarxes socials, planificar els continguts i crear informes estadístics de resultats. D’aquesta manera pots tenir el control transversal de totes les xarxes de manera fàcil.
Característiques principals:
- Programació de publicacions de les xarxes socials.
- Anàlisis de la competència i de hashtags.
- Anàlisis i informes de rendiment.
- Gestió de Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter, LinkedIn, Google i Twitch.
Preu:
Versió gratuïta per un sol usuari i 5 xarxes.
4. ICONOSQUARE
Finalment, Iconosquare és una plataforma de gestió de les principals xarxes socials com Instagram, Facebook o Twitter, encarada a l’anàlisis i creixement d’aquestes. Està enfocada sobretot per negocis petits o professionals de màrqueting digital que han de gestionar més d’un usuari o negoci.
El seu punt fort és la seva eina d’anàlisis, on podràs treure conclusions i determinar quina és la millor estratègia a seguir per cada xarxa i els objectius que et pots plantejar.
Característiques principals:
- Programació de publicacions de les xarxes socials.
- Gestió de diferents usuaris.
- Anàlisis i informes de rendiment.
- Gestió de Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.
Preu:
A partir de 59€/mes per 3 usuaris.
Conclusions sobre les eines de gestió de xarxes socials
La gestió de les xarxes socials de la teva empresa no és una tasca fàcil, però gràcies a aquestes plataformes digitals tindràs accés a tota la informació i dades necessàries del teu perfil per veure de quin punt parteixes i plantejar una estratègia sòlida a les xarxes, a més et permetrà estalviar temps i publicar de manera regular sense haver d’estar pendent del mòbil o ordinador.
Si tot i conèixer aquestes eines trobes que és molt complicat de gestionar o no tens temps per dedicar-t’hi, a Cap Empresa Sense Web ens pots demanar informació sense cap compromís sobre els nostres serveis de gestió de xarxes socials i màrqueting digital.
Deixa el teu negoci en bones mans!
També et pot interessar
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.