La publicitat de Facebook arriba a Messenger

Novetats  ·  28 de novembre del 2016

La publicitat en el xat de missatges de Facebook permetrà que els usuaris rebin anuncis a les seves converses privades, siguin ofertes, promocions, recordatoris o un altre tipus d’informació, tal com anuncia Facebook a la seva pàgina. El que no faltarà és un seguit de normes i limitacions, com per exemple, el fet que només es veuran afectats els usuaris que hagin mantingut una conversa via Messenger amb l’empresa anunciant. En aquesta línia, Facebook vol facilitar a les empreses poder reprendre el contacte amb aquells usuaris que prèviament han mostrat interès en els seus serveis. La creació d’aquests anuncis es podrà dur a terme des de l’eina Power Editor i el cobrament es basarà en les seves impressions.

Des del punt de vista dels anunciants, ens trobem davant d’una gran millora per atraure l’interès de l’usuari, oferint una experiència publicitària molt personalitzada. Tot i així, després que Facebook hagi fet pública la notícia, entre els usuaris de la xarxa es respira certa preocupació per saber com d’intrusiva serà aquesta publicitat. Per concloure, el que queda clar és que els anuncis de Facebook Messenger representaran una nova via d’ingressos publicitaris per la companyia de Mark Zuckerberg.