La navegació des dels mòbils es duplica el darrer any

Tendències  ·  19 de febrer del 2016

Durant el 2015, el temps que van dedicar els internautes a cerques i compres des dels mòbils es va duplicar. Aquesta és una de les conclusions principals de l’estudi Connected Life sobre el consumidor connectat de TNS.

La quota que va registrar el mòbil durant el 2014 va ser del 16% i, mentre que l'any passat el 30% de les cerques a internet es van realitzar des de telèfons intel·ligents. Aquest augment dels accessos des dels mòbils ha suposat la caiguda de la navegació des dels ordinadors, que ha passat de representar el 75% de les cerques a internet (2014) al 59% (2015). Pel que fa a les tauletes, l'ús s’ha incrementat lleugerament i ha passat d’un 9 a un 11%.

Aquests percentatges es tradueixen en més de dues hores diàries dedicades al mòbil, segons indica l’estudi sobre el comportament dels internautes espanyols; i la mitjana augmenta a gairebé tres hores i mitja entre els joves d’entre 16 i 24 anys.

Que el futur és mòbil no és cap novetat i les xifres ho demostren any rere any. I el vostre negoci, ja pensa en Mobile?