Google desenvolupa un botó per comprar directament des dels anuncis mòbils

Novetats  ·  17 de juliol del 2015

La plataforma publicitària de Google no deixa de reinventar-se amb funcionalitats noves per fer créixer el negoci dels seus clients i el seu propi negoci amb la captació d’ingressos publicitaris. Aquesta setmana, Google ha confirmat que comencen les proves als Estats Units per incorporar un botó de compra directa als anuncis mòbils de la xarxa de cerca.

D’aquesta manera, els usuaris podran realitzar compres directament des dels anuncis del mòbil amb el seu compte de Google, un cop confirmin la informació de pagament.

Google no es podia quedar enrere. Fa uns mesos que Twitter va incloure el botó de compra a la seva xarxa, Instagram i Pinterest van anunciar fa poques setmanes que l’incorporarien i justament aquesta setmana, ha estat la xarxa social de Mark Zuckerberg qui va fer públic que Facebook permetrà a les pàgines d’empresa incloure botigues en línia

El desenvolupament de noves funcionalitats mòbils i de venda directa a les diverses xarxes confirmen l’aposta de les empreses tecnològiques pels telèfons intel·ligents com a canal de contacte, i lluiten per aconseguir que el procés de compra es completi a les seves plataformes.