Gestiona anuncis a Instagram des de Facebook

Novetats  ·  Consells  ·  23 d'octubre del 2015

Si a l’estiu Instagram va confirmar que obria la seva xarxa als anuncis de petites i grans marques, aquesta tardor, hem conegut com es gestionarà la publicitat a la xarxa social. La resposta és Facebook.

La plataforma de gestió d’anuncis Power Editor i l’API d’anuncis de Facebook són les dues opcions que tenen les empreses per crear i gestionar les seves campanyes publicitàries a Instagram. Cal recordar que Facebook va comprar Instagram a l’abril de 2012 i les sinergies entre dues xarxes socials són constants.

Tipus d’anuncis a Instragram
Si et preguntes quins objectius podràs assolir amb la teva publicitat, Instagram t’ofereix tres opcions d’anuncis: per generar trànsit cap a la pàgina web, per promoure la instal·lació d’aplicacions mòbils i per aconseguir reproduccions de vídeo. 

Instagram vol treure rendibilitat econòmica a la xarxa aprofitant les característiques d’una comunitat que, actualment, té més de 400 milions d’usuaris actius al mes.