Facebook, la xarxa social que trien els usuaris per seguir les marques

Tendències  ·  22 d'abril del 2016

Quan els internautes volen establir contacte amb marques o negocis a les xarxes socials, Facebook és la plataforma que trien. És una de les conclusions presentades aquesta setmana per IAB Spain a l’Estudi Anual de Xarxes Socials 2016. En xifres, això significa que el 81% dels enquestats opten per Facebook per seguir les marques. Twitter (25%) i Instagram (11%) ocupen la segona i tercera posició, respectivament.

Segons l’estudi, la motivació principal que porta els usuaris a fer-se seguidors de pàgines de marca és estar informats del que fan i poder participar en concursos i promocions. Pel que fa al que manté l’usuari com a fan de la pàgina, l’al·licient són publicacions i continguts actuals i rellevants.

Els percentatges confirmen que ser-hi és important, però no de qualsevol manera. Si tens un negoci, Facebook pot esdevenir una bona plataforma de contacte amb els teus clients i públic potencial. Precisament per aquest motiu, perquè esdevé un nou canal de comunicació amb els teus clients, el teu negoci hauria de tenir una presència mesurada i coherent i oferir allò que els teus clients esperen a la xarxa.