Facebook i geolocalització, una bona oportunitat per al negoci local

Consells  ·  12 de juny del 2015

El debat sobre la conveniència de tenir perfils d’empresa a Facebook torna a sorgir cada vegada que la xarxa incorpora un nou canvi d’algoritme per reduir dràsticament l’abast de les publicacions orgàniques de les marques.

Qualsevol negoci o empresa pot comprovar els efectes negatius d’aquests canvis si revisa les seves estadístiques. Per tant, la pregunta sembla obligada per a aquells empresaris que no volen invertir en Facebook Ads però necessiten recuperar la visibilitat de què gaudien fa uns mesos: té sentit tenir una pàgina d’empresa a Facebook?  

La reducció de l’abast orgànic de les publicacions de marques és una realitat, però a partir d’ara les empreses disposaran d'una altra eina per fer visible el seu negoci. Es tracta de les recomanacions de llocs propers que Facebook inclou als perfils dels usuaris. En aquest apartat es mostraran els establiments d’acord amb la ubicació dels usuaris. Des d’aquesta perspectiva, Facebook, els telèfons intel·ligents i la geolocalització semblen una bona oportunitat de visibilitat per als empresaris locals i botigues físiques.