Facebook aposta per facilitar la feina als gestors de comunitats

Tendències  ·  Novetats  ·  14 d'agost del 2015

Facebook ha desenvolupat funcionalitats noves als missatges per millorar la comunicació entre les pàgines d’empresa i els usuaris. L’objectiu és donar eines als administradors de les pàgines per gestionar consultes i comentaris i millorar així l’atenció de les empreses en aquest canal de comunicació.

Des de Cap Empresa Sense Web, repassem les funcionalitats que Facebook inclourà a les pàgines d’empresa en les properes setmanes.

✔ Enviament de missatges privats des d’anuncis
Els usuaris podran iniciar converses privades amb l’empresa des dels anuncis que veuen a la secció de notícies. A més, aquesta funcionalitat permetrà a les empreses identificar l’anunci des del qual escriu l’usuari.

✔ Resposta privada a comentaris públics
Facebook permetrà als administradors de les pàgines respondre per privat consultes que els usuaris facin de manera pública al fil dels comentaris d’una publicació.

✔ Rànquing de les millors pàgines
Una altra de les funcionalitats que incorporarà Facebook és la puntuació de l’atenció que la pàgina d’empresa ofereix a la seva comunitat. Les empreses que responguin més consultes i més ràpidament lluiran un símbol per destacar sobre la resta.

✔ Gestió dels missatges
Facebook aplicarà millores a la safata d’entrada per tal de facilitar la gestió dels missatges. Una novetat destacada és la creació d’un apartat de respostes genèriques per donar resposta ràpidament a les consultes més freqüents.