Els mòbils i l’oportunitat de donar respostes als teus clients a la xarxa

Tendències  ·  22 de gener del 2016

“Ara no ens connectem a la xarxa, vivim a la xarxa. Ara més que mai, ens dirigim als dispositius electrònics quan volem fer, trobar o comprar quelcom i esperem respostes pertinents al moment”. Aquestes afirmacions - que presenta Think with Google per Espanya al seu web- defineixen el comportament dels usuaris i confirmen les nombroses oportunitats que internet ofereix als negocis. En destaquen les següents dades:

 ✔ El 52% dels usuaris de telèfons intel·ligents va buscar informació al mòbil sobre el producte o servei quan es trobava a la botiga i les dades que va trobar van influir en la decisió de compra.

 ✔ El 81% dels usuaris d’internet reconeix que el contingut i els anuncis online i offline li fan cercar més informació immediatament a la xarxa.

 ✔ El 53% dels internautes reconeix que la rellevància dels missatges de les empreses influeix en la seva opinió sobre la marca.

Aquestes són només algunes de les dades que podeu consultar a l’infogràfic Moments that Matter d’Ipsos de juny del 2015 per Espanya i que posa xifres al que Google anomena ‘moments que importen’: 

  • Vull conèixer o saber d’aquesta empresa o marca.
  • Hi vull anar. Moment en què l’usuari cerca informació sobre empreses locals, aquelles que té a prop.
  • Vull fer. L’usuari cerca idees, propostes, entreteniment.
  • Vull comprar. Moment en què l’usuari consulta el telèfon mòbil vinculat a la decisió de compra.

 

Està el vostre negoci preparat per donar les respostes pertinents als vostres clients a la xarxa?