El 86% dels usuaris fa servir el mòbil per decidir les seves compres

Tendències  ·  6 de novembre del 2015

Gairebé nou de cada deu usuaris han fet servir el telèfon mòbil intel·ligent en el procés de decisió de compra d’un producte o servei, mentre que sis de cada deu han tancat la compra a través del mòbil. Són les dades principals que s’extreuen del darrer Estudi Mobile 2015, d’IAB Spain, que analitza la implantació dels dispositius mòbils i el comportament dels consumidors.

A través dels seus telèfons mòbils intel·ligents, els usuaris busquen informació del producte que volen adquirir, consulten els preus de productes similars i s’assessoren amb les opinions d’altres usuaris sobre el producte en qüestió.

Facilitat i comoditat motiven el 41% dels usuaris
L’estudi també determina els estímuls que porten als usuaris a finalitzar una compra des del mòbil. La principal motivació ha estat, en un 41% dels casos, la facilitat i comoditat de les compres a través del telèfon.

Els viatges (bitllets, hotels, lloguer de cotxes) encapçalen el rànquing de productes que els usuaris adquireixen des del mòbil amb més freqüència, seguits per l’oci (entrades per espectacles, cinema o concerts); la moda (roba, calçats i accessoris) i l’electrònica i la informàtica (mòbils, càmeres de fotos, ordinadors i televisions).

Trobareu l’Estudi d’IAB Spain, aquí.