El 55% dels usuaris confien en les opinions que troben a internet

Tendències  ·  4 de desembre del 2015

La millor publicitat és un client satisfet. Aquesta màxima queda novament confirmada per l’estudi de la consultora Nielsen Así confiamos en la publicidad i que recuperem a les portes de Nadal.

Segons les dades de Nielsen per al mercat espanyol, tres de cada quatre usuaris confien en les recomanacions de familiars i amics quan necessiten un producte o servei i el 55% dels usuaris atorguen credibilitat als comentaris d’altres usuaris que troben a internet. 

Comportament dels consumidors amb accés a internet
L’estudi continua destacant que els cinc mitjans publicitaris més fiables són les recomanacions de familiars i amics (74%), els comentaris online (55%), les pàgines web de marques (51%), els articles de premsa (48%) i els patrocinis (43%).

Des de la direcció general de Nielsen Iberia destaquen que tres de cada quatre espanyols tenen un telèfon intel·ligent i el 52% cerca informació sobre els productes que vol comprar a través dels seus telèfons.

A més, busquen aquesta informació a través de pàgines web i xarxes socials, segons revela també l’estudi. Per tant, caldrà que empresaris i marques s’adaptin al canvi ara que el tradicional boca orella ha trobat un nou escenari digital.