Eines gratuïtes per gestionar les xarxes socials del teu negoci

Consells  ·  20 de febrer del 2019

Cercar continguts, triar els hashtags més adequats, dissenyar imatges originals, obtenir i analitzar estadístiques, saber què diuen de la teva marca, empresa o producte, etc. Hi ha tants aspectes a treballar i considerar quan tenim un perfil professional a les xarxes socials! Per això hem volgut recopilar algunes eines que t’ajudaran a gestionar d’una manera més eficient i eficaç les xarxes socials del teu negoci com un community manager professional:

Hootsuite

La nostra eina preferida per gestionar els perfils de xarxes socials d’una marca o empresa. Permet configurar l’escriptori de cada xarxa social per columnes amb la informació que més ens interessi i també podem programar els continguts. Sens dubte, una eina molt intuïtiva i eficient. La versió gratuïta de Hootsuite ens permet gestionar fins a un màxim de 3 perfils socials.

Buffer

Aquest és un altre gestor de continguts de xarxes socials semblant a Hootsuite. Buffer és molt complet perquè disposa d’un editor d’imatges per crear contingut de qualitat i ens ofereix estadístiques de tots els comptes administrats. La versió gratuïta de Buffer ens permet programar fins a un màxim de 10 publicacions.

Canva

Ideal per dissenyar contingut gràfic per a les publicacions a les xarxes socials. Canva disposa de centenars de plantilles, imatges i filtres per facilitar-nos al màxim el disseny d’una portada, d’un banner, d’una infografia, etc. És una eina molt senzilla d’utilitzar que ens ajuda a donar una imatge gràfica professional.

Metricool

Analítica web, generació d’informes, planificació i publicació en una mateixa eina. A més, ens permet analitzar la competència i fer una comparativa respecte la nostra marca o empresa. A la versió gratuïta hi podem connectar els perfils de Facebook, Instagram, Twitter i un blog i ens mostra dades molt interessants amb un format molt visual.

Social Mention

Vols saber què diuen de la teva marca o empresa a internet? Amb SocialMention sabràs qui et menciona, des de quina xarxa social, quan ho fa i quin abast té. També disposa d’un sistema d’alertes semblant al de Google Alerts i un mesurador d’influència. 

All Hashtag

All Hashtag és un cercador de paraules clau per a diferents xarxes socials, per exemple, Instagram. Utilitzant les paraules clau més adequades podem arribar a més clients potencials i aquesta eina ens diu les paraules clau més destacades per sector i ens dona diferents possibilitats per a les nostres publicacions.

Google Analytics

Imprescindible per conèixer les estadístiques del nostre web i saber com arriben i com es comporten els usuaris al nostre web. Google Analytics ens dona dades en temps real del número de visites al nostre web i ens diu el perfil del visitant, quins són les principals fonts de trànsit, etc.