Consells per impulsar la teva botiga online al Nadal

Consells  ·  20 de desembre del 2019

El Nadal és per a moltes empreses el moment ideal per augmentar les vendes i captar nous clients potencials. Encara més si es tracta d’un e-commerce, ja que les vendes online es disparen en aquesta època de l’any. I és que avui dia costa trobar temps per fer les compres nadalenques i cada cop són més els que prefereixen estalviar-se les marees de gent i les cues per pagar.

Així que si vols augmentar les vendes de la teva botiga en línia per Nadal, pren nota dels següents consells per a la teva campanya de màrqueting nadalenca!

  • Aprofita el Nadal per llançar nous productes i crear una landing page específica per promocionar-los i explicar-ne les característiques i beneficis. Si no tens productes nous, destaca a la portada del web els productes més adequats per regalar en aquestes dates tan assenyalades.
  • Crea packs regal ben atractius combinant diversos productes complementaris i ofereix targetes regal especials. Els compradors indecisos, aquells a qui els manquen les idees o bé els que han de fer un regal a algú que no coneixen gaire t’ho agrairan.
  • Ofereix promocions, però no pensis només amb descomptes. Per Nadal i Reis, als clients els agraden que els regals estiguin embolicats de manera original i, tractant-se de compres online, valoren molt l’enviament gratuïti la rapidesa en l’entrega.
  • Les polítiques de compra i devolució dels productes són també punts clau de les vendes online en aquesta època de l’any. És important que estiguin clarament explicades al web i que li ho posin fàcil a l’usuari.
  • Fes soroll i sigues creatiu també a les xarxes socials amb accions senzilles com un calendari d’advent, una playlist de música, una postal de Nadal, un vídeo divertit... Imaginació al poder!
  • T’has plantejat fer anuncis específics a Google Ads per Nadal? És una excel·lent manera de destacar respecte la competència i captar l’atenció de nous clients potencials.
  • La campanya de Nadal també és un bon moment per fer remàrqueting i aconseguir que aquells usuaris que ja han visitat en alguna ocasió el nostre web s’interessin novament pels nostres productes i acabin comprant.
  • No ens podem oblidar de l’e-mail màrqueting. Ara més que mai hem d’enviar newsletters amb un contingut únic i un assumpte molt atractiu. El correu electrònic treu fum aquests dies de tants e-mails que rebem, així que ens hem d’assegurar que els usuaris obren el nostre i que ens el guanyem amb un missatge breu, creatiu i emocional.
  • Si l’esperit nadalenc envaeix casa nostra, l’oficina o la botiga física amb arbres de Nadal, garlandes i llumetes, per què no decorem de Nadal la nostra pàgina web? Simplement afegint-hi algun motiu o imatge nadalenca captarem l’interès de l’usuari que detectarà el canvi i navegarà encuriosit pel nostre web.

En definitiva, la clau per augmentar les vendes de la teva botiga online al Nadal és sorprendre els teus clients i clients potencials amb accions de màrqueting digital creatives i emocionals.