Contacta'ns Contacta'ns

Com crear contingut de qualitat a les xarxes socials

29 de desembre de 2023

Actualment, publicar contingut de qualitat a les xarxes socials pot ser un dels factors principals per atraure l’atenció de l’audiència, poder millorar la relació empresa client i assegurar la continuïtat del negoci. 

S’han de tenir en compte diferents factors a l’hora de crear contingut de valor a les plataformes, per això, en aquest post et donem set consells sobre com fer-ho!

  1. Primer de tot has de conèixer la teva audiència per determinar les xarxes socials a les quals has d’estar present i el llenguatge que faràs servir per comunicar-te amb ells, ja que el contingut que publiques s’ha d’adaptar a les seves preferències. En aquest punt, s’ha de tenir en compte que les plataformes escollides ajuden a establir el to i el missatge perquè cadascuna té el seu propi llenguatge. Per exemple, no utilitzarem el mateix to a TikTok que a Facebook. 
  2. Planifica el contingut perquè s’adapti a les dates i els moments que el teu públic estigui vivint. És recomanable crear contingut rellevant en dates importants i festivitats com Nadal o dies remarcats que tinguin relació amb el teu negoci. 
  3. Com que cada plataforma permet diferents formats, és important adaptar el contingut a cada xarxa social. Per exemple, mentre que X requereix missatges curts, Instagram permet publicar contingut de major immediatesa com les històries. 
  4. Crea contingut educatiu relacionat amb la teva empresa que solucioni les necessitats dels clients. D’aquesta manera, pots crear una experiència d’usuari positiva que permeti resoldre dubtes respecte a l’empresa o temes relacionats. 
  5. Genera una bona identitat de marca a les plataformes que hi estàs present per atraure l’atenció i tenir una imatge coherent i diferenciada de la resta de perfils. Aquest punt inclou utilitzar el logotip de l’empresa i els colors corporatius. També és important crear els teus propis hashtags amb el nom del negoci o temes similars perquè els usuaris puguin identificar el teu perfil més ràpid.
  6. Interactua amb els seguidors començant una conversa i fes que interaccionin amb el contingut de la marca per tal de generar un tracte més proper i atraure a clients potencials. 
  7. Per acabar, és rellevant analitzar les mètriques del contingut que publiquis per tal d’avaluar si l’estratègia que has aplicat ha generat resultats positius o negatius, i si cal canviar-la o modificar-la. 

Amb aquests consells ben executats, les teves xarxes socials seran una gran eina per atreure nous clients i construir una presència sòlida de la marca.

Vols que dissenyem
el teu web o botiga online
TOTALMENT GRATIS*?

Informa’t de com aconseguir-ho fent clic aquí!

VULL UN WEB O BOTIGA ONLINE GRATIS*