Cinc conversions que Google AdWords et permet mesurar per millorar resultats

Consells  ·  4 de setembre del 2015

La finalitat de treballar amb Google AdWords és fer que els clients potencials i el públic interessat trobin el teu negoci. Mitjançant les campanyes d’AdWords, els negocis milloren el posicionament de les seves pàgines per mostrar-les a la xarxa de cerca i a la xarxa display. 

Però crear campanyes de posicionament de pagament és només el primer pas, el gran potencial de Google AdWords és la possibilitat que tenen els anunciants de mesurar-ho gairebé tot. Diem gairebé tot perquè Google millora constantment la seva plataforma implementant noves funcionalitats de seguiment. Aquestes són les accions principals que pots mesurar:

✔ Trucades. Imagina que pots identificar les trucades que arriben de les campanyes de pagament? A més d’identificar les trucades que fan els usuaris des dels anuncis, ara AdWords et permet saber quants usuaris truquen un cop arriben a la teva pàgina web.

Vendes. Vols saber quin percentatge de vendes en línia han arribat des d’AdWords? Podràs conèixer aquestes dades afegint una etiqueta de seguiment al teu lloc web o botiga en línia.   

✔ Formularis. Mitjançant un codi inserit al lloc web i la configuració de les conversions a AdWords, la plataforma fa seguiment dels correus amb consultes o sol·licitud de pressupost que arriben de les campanyes actives.

Apps descarregades. AdWords permet fer seguiment de conversions de les aplicacions per a mòbils.

Seguiment dels clics que rep un botó de la web. Si t'interessa mesurar l’eficàcia dels botons de crida a l’acció (CTA), pots configurar conversions específiques per optimitzar-ne els resultats. 

Aprofita tot el que Google AdWords pot fer per al teu negoci. Fes seguiment de les campanyes amb indicadors com les conversions, entre d’altres, i interpreta les dades per millorar-ne els resultats.