Blog

Et portem les últimes tendències i novetats del món digital perquè estiguis al dia de l'evolució constant de les noves tecnologies.

Cas d’èxit amb Google AdWords: Pentacarpa

Casos d'èxit  ·  28 de juny del 2018

Pentacarpa es dedica al lloguer i a la venda de carpes, un negoci especialment actiu i demandat a la primavera i a l’estiu. Atenent a la seva casuística, hem realitzat una campanya de Google AdWords estacional, només durant 4 mesos, de març a juny.

El seu és un sector de molta competència i en el qual els productes tenen un cost elevat, una de les raons per les quals el cost per clic és més alt que en altres sectors. Tot i així, els resultats de la campanya estan sent molt bons i favorables per a Pentacarpa. En tres mesos ha aconseguit 39 conversions, que en el seu cas, equivalen a formularis de contacte i trucades de clients potencials interessats en llogar o comprar carpes per a festes, celebracions o esdeveniments de tot tipus.

Al maig, el tercer mes de campanya de Google AdWords, els anuncis de Pentacarpa ha tingut 1.678 impressions i 299 clics, per tant, el CTR (Clics per Impressions) ha estat del 17,82%, una xifra excel·lent. Amb un CPC (Cost per Clic) de 1,98€ i un total de 19 conversions, el Cost per Conversió s’ha situat al voltant dels 31€ i el percentatge de conversió ha estat del 6,35%, una xifra molt bona.

El cas de Pentacarpa és un excel·lent exemple que les campanyes de Google AdWords donen molt bons resultats a negocis que tenen una competència forta i que han de destacar per aconseguir clients.

Cas d’èxit amb Google AdWords: JPG-INTEC

Casos d'èxit  ·  31 de maig del 2018

L’aposta per les campanyes publicitàries de Google AdWords ha estat un èxit per a JPG-INTEC, empresa dedicada a l’enginyeria de disseny mediambiental. Des que van posar en marxa els anuncis de Google AdWords ara fa 5 mesos, els contactes de clients interessats en els seus serveis no han parat d’augmentar.

El sector professional de JPG-INTEC, que es dedica a desenvolupar materials i processos ecoeficaços, té poca competència a Google AdWords i les paraules clau amb les quals li interessa posicionar-se són força econòmiques.

Treballant colze a colze amb el client, que ha anat millorant les pàgines web de destí de l’anunci, fent-les visualment atractives i amb contingut SEO-friendly, hem anat optimitzant la campanya de Google AdWords mes rere mes, aconseguint cada cop més conversions. De 4 conversions que ja va tenir el primer mes hem augmentat fins a 23 conversions el cinquè mes de campanya. En el cas de JPG-INTEC, les conversions equivalen a formularis de contacte i trucades de clients potencials que volen informació sobre els seus serveis.

En el darrer mes de campanya amb Google AdWords, els anuncis de JPG-INTEC han tingut 21.000 impressions i 1.400 clics, per tant, el CTR (Clics per Impressions) ha estat del 6,45%, una xifra molt bona. Amb un CPC (Cost per Clic) de 0,13€ i un total de 23 conversions, el Cost per Conversió s’ha situat al voltant dels 8€ i el percentatge de conversió ha estat del 1,69%.

Continuarem treballant i esforçant-nos perquè aquests excel·lents resultats es mantinguin i millorin encara més!

Cas d’èxit amb Google My Business: finquesbanyoles.com

Casos d'èxit  ·  3 de maig del 2018

Com que amb dades i exemples concrets tot es veu més clar, en aquest article presentem un cas d’èxit amb Google My Business.

Tot just fa 3 mesos que vam recuperar la fitxa de l’agència immobiliària i administradora de finques Finques Banyoles a Google My Business i els resultats són boníssims.

La fitxa de Google My Business de Finques Banyoles ha tingut 4.500 visualitzacions al llarg d’un mes, de les quals 3.600 han estat a través dels resultats de cerca orgànica a Google i 910 mitjançant Google Maps.

Gràcies a tenir controlada i actualitzada la fitxa de Google My Business, en només un mes Finques Banyoles s’ha donat a conèixer a més de 2.200 clients potencials als quals els ha aparegut la seva fitxa de Google My Business en cercar per categories, productes o serveis que hi tenien definits.

I encara més! En un sol mes, la fitxa de Google My Business ha generat 235 visites al lloc web de Finques Banyoles, 35 sol·licituds de com arribar fins a les seves oficines i 46 trucades demanant informació sobre algun producte o servei.

Amb aquestes xifres és evident que estem davant d’un cas d’èxit amb Google My Business. Si tu també vols que el teu web guanyi visibilitat en els resultats locals de Google, posa’t mans a l’obra amb Google My Business.

T’agradaria tenir més clients gràcies als anuncis de Google AdWords?

Casos d'èxit  ·  13 de juny del 2017

Gràcies als anuncis de pagament de Google, aquest mes de maig l’Hotel Sausa ha obtingut 35 conversions, entre les quals s’inclouen trucades telefòniques, formularis de contacte i reserves directes. El seguiment continu de les campanyes i les trobades periòdiques amb el client fan que la campanya d’AdWords estigui al màxim d’optimitzada i, per tant, no quedi estancada.

La clau d’aquest sistema és que el client obté beneficis elevats a partir d’una inversió molt reduïda, la qual cosa, en el cas de l’Hotel Sausa, es tradueix en un cost per conversió (cost per contacte) de 4,26 € durant el mes de maig.

Amb aquest cas d’èxit s’evidencia que comptar amb un pressupost ajustat no significa renunciar a les accions de màrqueting digital, tot al contrari: cal trobar la millor opció de captació de contactes per fer visible el negoci. Tot i així, s’ha de tenir en compte que cada sector és diferent i que el cost dels clics dels anuncis depèn de molts factors, com per exemple de la competència.

Casesrurals.com, el primer resultat de Google

Casos d'èxit  ·  24 d'octubre del 2016

Gràcies als diversos elements de SEO treballats, el client casesrurals.com ocupa la primera posició de Google quan es fa la cerca “cases rurals Catalunya”. Fruit d’aquesta optimització de posicionament, el percentatge de visites que rep el web des de resultats de cerca és de gairebé el 70%.

Què és el SEO? El SEO és el seguit d’accions que ajuden a optimitzar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels cercadors. La importància del SEO recau a facilitar, tant als motors de cerca com als usuaris, de què tracta el web. És un procés llarg durant el qual s’analitza, es prova i s’apliquen canvis abans de començar a visualitzar millores i resultats.

Una de les claus per millorar el SEO d’un lloc web és optimitzar-ne l’estructura i pàgines en funció de les accions que recomana Google.

Les bones pràctiques de posicionament aplicades al web casesrurals.com són les següents:

  • Completar i actualitzar el web.
  • Incorporar paraules clau a la portada del web.
  • Marcar en negreta les paraules clau que es volen posicionar.
  • Omplir els camps de SEO de cadascuna de les pàgines del web.
  • Vertebrar l’arquitectura i els nivells del web de manera adequada.
  • Crear enllaços interns i externs.
  • Col·locar textos alternatius a les imatges.

A part d’aquestes recomanacions de SEO, hi ha moltes altres possibles accions a realitzar en un web per tal de millorar-ne el posicionament en els resultats dels cercadors.

Sabies que des de Cap Empresa Sense Web oferim un servei de SEO per als nostres clients?

Cas d’èxit en nombre de visites al web: Novaimport.com

Casos d'èxit  ·  30 de setembre del 2016

Novaimport, empresa que es dedica al lloguer d’embarcacions, està situada a L’Escala i disposa de 16 barques, totes elles de marques reconegudes i amb una antiguitat màxima de 4 anys.

Després d’avaluar els resultats obtinguts en el seu lloc web, podem afirmar que estem davant un cas d’èxit clar pel notable increment en el nombre de visites que han experimentat al llarg dels mesos, aconseguint les 5.142 visites el passat mes d’agost. Cal ressaltar però, que aquest increment del trànsit del web ha estat potenciat per l’estratègia que ells han decidit tirar endavant en els últims mesos, concretament centrada a la gestió dels anuncis de pagament de google (Google AdWords).

El web es va activar el maig del 2014 i durant aquell any el nombre màxim de visites es va concentrar a l’agost, arribant a una xifra de 1.341. Durant el 2015 va ser també el mes d’agost (2.529) quan es va rebre el nombre més gran de visitants al web. Com podem veure, i tenint en compte el sector al qual es dediquen, els mesos en què més gent s’informa sobre els seus serveis i, per tant, que reben més visites al web són els de la temporada d’estiu. És per aquest motiu que concretament durant els mesos de juliol i agost s’enregistra un gran nombre d’usuaris, en comparació a la resta d’any. Aquest fet, el qual només es pot detectar si s’analitzen les dades enregistrades, és de cabdal importància per tal de poder definir una estratègia per impactar al màxim nombre de clients potencials. I no només això, les estadístiques de la plataforma pròpia de CESW també aporten moltes altres dades de gran interès, com és el canal pel qual arriben els usuaris al web, la procedència geogràfica dels visitants, els continguts i idiomes més visitats, etc.

D’aquesta manera volem oferir als nostres clients la possibilitat de poder fer un seguiment exhaustiu del seu web, controlant el màxim de dades possibles i que, a partir d’aquí, puguin optimitzar-lo per assolir els objectius digitals definits.

Cas d’èxit amb el Google My Business: Restaurant La Temporada

Casos d'èxit  ·  11 d'agost del 2016

La Temporada és un bar/restaurant de Vilablareix que ofereix una gran varietat de plats cuinats, carns a la brasa, tapes i també entrepans. Gràcies a la seva manera de fer i al seu bon tracte ha anat aconseguint la seva clientela.

Els usuaris d’avui en dia, però, no en tenen prou de llegir la informació del web o donar un cop d’ull a les imatges sinó que s’interessen per les referències i opinions d’altres usuaris abans de triar on aniran a menjar.

D’aquí la importància de les ressenyes de les fitxes de Google My Business.

En aquest cas concret, després d’afegir i mantenir actualitzada la fitxa del Restaurant La Temporada a Google My Business, cada mes rep unes 5.000 visualitzacions, 100 trucades, 50 sol·licituds per arribar fins al restaurant en cotxe, 50 clics al lloc web i 4 ressenyes.

I vosaltres, ja traieu suc del Google My Business?