Cas d’èxit de publicitat digital: Lluna Esports

Casos d'èxit  ·  18 de juliol del 2019

Amb més de 30 anys d’experiència al sector del lleure, Lluna Esports és una empresa especialitzada en l’organització de colònies i campus d’estiu que, davant la cada cop major competència al seu sector, ha optat per invertir en publicitat de pagament a Google i a xarxes socials.

En total, en poc més d’un mes d’estratègia combinada en tres plataformes (Google, Facebook i Instagram), hem aconseguit fins a 78 conversions amb una mitjana de cost per conversió de 20 €. En aquest cas, les conversions signifiquen contactes de clients potencials.

Campanyes de cerca a Google Ads

Lluna Esports havia realitzat anteriorment campanyes a Google Ads sense cap resultat així que vam decidir iniciar un nou compte amb fins a quatre campanyes de cerca centrades a les quatre províncies catalanes per incrementar el coneixement de la marca entre el públic objectiu i aconseguir clients potencials.

Durant els dos primers mesos de vida de les noves campanyes, hem registrat 34.000 impressions, 2.700 clics i 45 conversions (de formulari de contacte la majoria) a un cost per conversió de 29 € i un cost per clic mitjà de 0,5 €.  Alhora, els nostres anuncis han aparegut de mitjana a la segona posició i amb una quota d’impressions superior al 40 %, tot i l’alta competència (fins a 15 anunciants més).

Formularis de contacte a Facebook i Instagram

Malgrat que les campanyes d’anuncis a xarxes socials van començar amb poc marge de maniobra -a finals de maig amb l’objectiu de captar clients potencials per un servei que començava a finals de juny-, aquestes han registrat un alt nombre de contactes.

En concret, hem posat en marxa dues tipologies de campanyes: una de captació de contactes a través de formularis integrats a la plataforma (i que per tant eviten a l’usuari haver de sortir de Facebook o Instagram) i una de redirecció de tràfic al web que Lluna Esports havia creat amb el nostre servei de creació de pàgines web.

Així doncs, hem creat fins a 12 creativitats d’anuncis diferents, la meitat d’aquestes segmentades en base a públics similars als quals ja els hi agrada la pàgina de Facebook  de Lluna Esports i l’altra meitat amb una segmentació localitzada en un radi de 80 km de la casa de colònies i dirigida només a pares i mares amb fills d’edats compreses entre els 6 i els 14 anys, igual que les edats de les colònies.

En total, les campanyes han aconseguit més de 75.000 impressions i 700 clics a l’enllaç de l’anunci a un cost per clic que no ha superat els 0,36 €. Pel que fa a les conversions, els anuncis han circulat de forma gairebé ininterrompuda a Facebook i Instagram i han generat 33 conversions a un cost de 7,7 € / conversió (de les quals el 70 % han ocorregut a Facebook).

Si encara dubtes entre invertir els teus esforços de màrqueting a Google o fer-ho a xarxes socials, recomanem que ens visitis a les nostres oficines per tal que puguem assessorar-te sobre l’estratègia de màrqueting més adient a les necessitats del teu negoci. Perquè cada cas és únic, t’animem a fer un cop d’ull als nostres serveis de màrqueting i a deixar-te aconsellar pel nostre equip de professionals.