Cas d’èxit amb Google AdWords: Pentacarpa

Casos d'èxit  ·  28 de juny del 2018

Pentacarpa es dedica al lloguer i a la venda de carpes, un negoci especialment actiu i demandat a la primavera i a l’estiu. Atenent a la seva casuística, hem realitzat una campanya de Google AdWords estacional, només durant 4 mesos, de març a juny.

El seu és un sector de molta competència i en el qual els productes tenen un cost elevat, una de les raons per les quals el cost per clic és més alt que en altres sectors. Tot i així, els resultats de la campanya estan sent molt bons i favorables per a Pentacarpa. En tres mesos ha aconseguit 39 conversions, que en el seu cas, equivalen a formularis de contacte i trucades de clients potencials interessats en llogar o comprar carpes per a festes, celebracions o esdeveniments de tot tipus.

Al maig, el tercer mes de campanya de Google AdWords, els anuncis de Pentacarpa ha tingut 1.678 impressions i 299 clics, per tant, el CTR (Clics per Impressions) ha estat del 17,82%, una xifra excel·lent. Amb un CPC (Cost per Clic) de 1,98€ i un total de 19 conversions, el Cost per Conversió s’ha situat al voltant dels 31€ i el percentatge de conversió ha estat del 6,35%, una xifra molt bona.

El cas de Pentacarpa és un excel·lent exemple que les campanyes de Google AdWords donen molt bons resultats a negocis que tenen una competència forta i que han de destacar per aconseguir clients.