Cas d’èxit amb Google AdWords: JPG-INTEC

Casos d'èxit  ·  31 de maig del 2018

L’aposta per les campanyes publicitàries de Google AdWords ha estat un èxit per a JPG-INTEC, empresa dedicada a l’enginyeria de disseny mediambiental. Des que van posar en marxa els anuncis de Google AdWords ara fa 5 mesos, els contactes de clients interessats en els seus serveis no han parat d’augmentar.

El sector professional de JPG-INTEC, que es dedica a desenvolupar materials i processos ecoeficaços, té poca competència a Google AdWords i les paraules clau amb les quals li interessa posicionar-se són força econòmiques.

Treballant colze a colze amb el client, que ha anat millorant les pàgines web de destí de l’anunci, fent-les visualment atractives i amb contingut SEO-friendly, hem anat optimitzant la campanya de Google AdWords mes rere mes, aconseguint cada cop més conversions. De 4 conversions que ja va tenir el primer mes hem augmentat fins a 23 conversions el cinquè mes de campanya. En el cas de JPG-INTEC, les conversions equivalen a formularis de contacte i trucades de clients potencials que volen informació sobre els seus serveis.

En el darrer mes de campanya amb Google AdWords, els anuncis de JPG-INTEC han tingut 21.000 impressions i 1.400 clics, per tant, el CTR (Clics per Impressions) ha estat del 6,45%, una xifra molt bona. Amb un CPC (Cost per Clic) de 0,13€ i un total de 23 conversions, el Cost per Conversió s’ha situat al voltant dels 8€ i el percentatge de conversió ha estat del 1,69%.

Continuarem treballant i esforçant-nos perquè aquests excel·lents resultats es mantinguin i millorin encara més!