Beneficis de tenir un blog corporatiu al nostre web

Consells  ·  7 de juny del 2018

Ningú dubta que tota empresa ha de tenir web i tant autònoms com empresaris incorporen l’estratègia digital dins dels seus plans de negoci i de creixement empresarial. En canvi, tenir un blog corporatiu encara no es percep com una necessitat i ho hauria de ser també perquè ens aporta molts beneficis i avantatges: 

  • Crea imatge de marca i augmenta la nostra notorietat i reputació online. Publicar periòdicament continguts d’interès dona visibilitat a la nostra empresa o marca i fa que els clients potencials ens vegin amb bons ulls. Aquesta acció de màrqueting no és gens invasiva, ja que és l’usuari qui cercant una informació arriba fins a nosaltres. A més, l’estil i els continguts del nostre blog també transmeten els nostres valors com a marca, fan que els usuaris ens coneguin millor, ens posicionen com a experts en determinats temes i ens ajuden a destacar respecte de la competència.
  • Genera visites de qualitat al nostre web i fa que els usuaris s’hi quedin més temps. Un bon contingut ens ajudarà a enganxar al lector i això agrada a Google, que ho tindrà en compte a l’hora de mostrar el nostre web en els resultats de cerca.
  • Beneficia la comunicació amb els nostres clients i ens ajuda a fidelitzar-los. Amb el blog oferim als nostres clients contingut d’interès per resoldre problemes, aportar solucions o satisfer una necessitat d’aprenentatge. Això farà que ens llegeixin periòdicament i que sempre ens tinguin al cap. A més, mitjançant els comentaris i les respostes a aquests, l’empresa o marca té contacte directe i relació amb els clients i coneix la seva opinió i els seus interessos.
  • Alimenta les xarxes socials de la nostra empresa o marca. Al blog hi publiquem continguts interessants i de qualitat que porten el nostre segell i que podem compartir a les nostres xarxes socials, retro alimentant així amb més trànsit i noves visites el nostre web.
  • Millora el posicionament orgànic (SEO). Tots sabem que el contingut actualitzat i optimitzat amb tècniques SEO friendly, els enllaços interns que faciliten el rastreig de continguts a Google, i els enllaços externs de qualitat i del nostre mateix sector, entre d’altres, són claus per a un bon posicionament orgànic als motors de cerca.


A què esperes per crear el teu blog corporatiu?