Avantatges de fer publicitat amb Instagram Ads

Consells  · 

Tenint en compte el creixement exponencial que està tenint Instagram respecte d’altres xarxes socials, la possibilitat de fer-hi publicitat és cada cop més atractiva per a les empreses i marques.

Els objectius estratègics i comercials que hi ha al darrere dels anuncis a Instagram són molt variats: posicionament i reconeixement de marca, donar a conèixer productes i serveis, augmentar el nombre de seguidors, portar trànsit cap al nostre web, generar engagement, obtenir dades d’usuaris per fer-los-hi arribar promocions o newsletters, etc.

Instagram Ads presenta uns avantatges semblants als de Facebook Ads, però podríem dir que el més important de tots és la segmentació del públic objectiu. Podem segmentar els usuaris als quals volem arribar, és a dir, qui volem que vegi els nostres anuncis segons la seva ubicació, de dades demogràfiques (edat, sexe, idioma), dels seus interessos i de com actua dins de la xarxa social. Fins i tot, en funció de si són usuaris que ja coneixem per altres vies perquè tenim el seu correu electrònic o telèfon.

Un dels trets distintius d’Instagram Ads és el geotag, etiquetes de localització que permeten especificar la localitat des de la qual es publica l’anunci. Això és útil tant per promocionar un local o botiga física com per donar a conèixer fins a on poden arribar els nostres productes.

A l’hora de fer campanyes publicitàries a Instagram podem triar entre diversos formats d’anunci: anuncis amb foto, anuncis amb vídeo, anuncis amb seqüències d’imatges o anuncis d’històries. Aquests últims estan funcionant molt bé perquè humanitzen molt la marca.

A més, no cal que t’amoïnis pel pressupost, ja que la inversió mínima és baixa i tu decideixes fins a on vols gastar.

Vols que t’ajudem a planificar i gestionar la teva campanya a Instagram Ads? Contacta amb nosaltres sense compromís.