Avantatges de fer publicitat amb Facebook Ads

Publicat: 19 d'octubre del 2017

Facebook és la xarxa social per excel·lència. Per què no aprofitar-la per donar a conèixer la nostra marca, generar trànsit al nostre web o promocionar la venda de productes de la nostra botiga en línia?

A continuació t’expliquem els avantatges de fer campanyes publicitàries amb Facebook Ads:

  • Gran abast: Facebook és la xarxa social amb major nombre d’usuaris actius arreu del món. Les darreres xifres parlen d’uns 2.000 milions d’usuaris al mes. Per tant, és quasi segur que hi podem trobar clients potencials per al nostre negoci.
  • Segmentació avançada: gràcies a la informació que té Facebook dels seus usuaris, podem segmentar moltíssim el nostre públic objectiu, és a dir, podem acotar molt bé qui volem que vegi els nostres anuncis. Podem fer una segmentació geogràfica, demogràfica (sexe, edat, estudis o feina, etc.), segons interessos i aficions, en funció del dispositiu amb el qual es connecten a Facebook (mòbil, PC o tablet), etc.
  • Interacció i viralitat: l’alt nivell d’interactivitat és un dels punts forts de Facebook. Els usuaris poden fer “M’agrada” a l’anunci, el poden comentar i també compartir, donant-l’hi viralitat i ajudant-nos a arribar encara a més clients potencials.
  • Inversió baixa i flexibilitat: la inversió mínima per llançar campanyes publicitàries a Facebook és molt assequible i això fa que sigui una plataforma publicitària ideal per a petites i mitjanes empreses. Podem decidir quin import màxim volem gastar al dia i només paguem pels clics rebuts. A més, no hi ha un mínim de duració de les campanyes, poden ser dies o mesos, i podem modificar els anuncis si veiem que no estan funcionant com volem.
  • Anàlisi en temps real: Facebook ens permet gestionar els anuncis en temps real i veure el rendiment i l’impacte minut a minut, facilitant-nos informes detallats. Així podem optimitzar les campanyes perquè siguin cada cop més exitoses.