Augmenta fins a un 20% les vendes al teu web amb Google Shopping

Consells  ·  15 d'abril del 2016

Les campanyes de Google Shopping, també anomenades campanyes de fitxa de producte, són un subtipus de campanya de posicionament a Google especialment adreçades a negocis amb botiga en línia.

El millor d’aquestes campanyes són els seus resultats: aquest posicionament permet augmentar fins a un 20% les vendes dels negocis en línia.

Què necessito per treballar a Google Shopping?

✔ Botiga en línia. Només poden treballar aquest tipus de campanya les pàgines web amb botiga en línia.

✔ Comptes de Google. Tant d’AdWords, per configurar les campanyes, com de Merchant per treballar l’arxiu amb el llistat de productes a promocionar.

✔ Informació. És bàsic mostrar una bona descripció dels productes i una correcta selecció de les paraules clau que els identifiquin: marca, finalitat, públic al qual s’adreça, característiques tècniques, color, etc.

✔ Anàlisi comparativa. Caldrà analitzar els competidors del negoci a Shopping, quins productes treballen i els preus que ofereixen, perquè aquesta variable condiciona l’èxit de les campanyes.  

Vols aprofitar el potencial de Shopping i llançar la teva botiga en línia?