7 consells per tenir la bio perfecta a Instagram
Tenir una bona presència a les xarxes socials pot ser un dels factors determinants de l’èxit i la continuïtat del teu negoci. En l’actualitat, Instagram és una de les plataformes amb més usuaris actius, fet que transforma l’aplicació en l’escenari ideal per trobar i atraure nous clients.
Aplicant la popularment coneguda frase d’Oscar Wilde, “No hi ha una segona oportunitat per a una bona primera impressió”, cal que prenguem consciència de la importància de tenir un bon perfil: fotografies atractives, coherència cromàtica, constància en la publicació de contingut, etc. Però Instagram no només són les publicacions que hi fem, també cal tenir el perfil optimitzat perquè, probablement, la nostra biografia sigui el primer contacte dels clients potencials amb la nostra marca!
Vols treure el màxim partit dels 150 caràcters i tenir una bio perfecta al teu perfil de negoci? Llegeix atentament i pren nota d’aquests 7 consells que t’oferim avui!
- Incorpora una “call-to-action”: Bé sigui visitar la botiga online, subscriure’s a la newsletter, llegir l’últim post al blog o consultar el catàleg de productes… Facilita la interacció amb els teus clients d’una manera ràpida i senzilla!
- Utilitza paraules clau (keywords): Assegura’t que el teu perfil inclogui aquelles paraules clau associades al teu negoci que els clients potencials podrien cercar a Instagram.
- Link al web: Dirigeix els clients cap al lloc que realment t’interessa que visitin, el teu web! Si els ha agradat el que han vist al teu perfil i tenen ganes de més, transporta’ls directament a través d’un enllaç. No hi ha manera més ràpida d’obtenir tràfic!
- Info de contacte: Dona als teus visitants una manera fàcil de posar-se en contacte amb tu, ja sigui a través d’un telèfon, correu electrònic o una adreça física.
- Tingues sempre la teva biografia actualitzada. És vital estar actiu i actualitzar-se amb les novetats per tenir un perfil que capti totes les mirades!
- Crea un hashtag corporatiu: Per incrementar l’engagement amb els teus seguidors, afegeix un hashtag corporatiu propi i convida els visitants a utilitzar-lo. Fes que la teva marca transcendeixi més enllà del teu perfil!
- Organitza els destacats: Deixa com a destacats al perfil aquells stories rellevants que poden ajudar-te a atreure nous clients. Assegura’t que estan ben organitzats en diferents categories, i que els escollits aportin realment un valor a la imatge de la marca, sent informatius i entretinguts pels usuaris.
Amb aquests consells ben implementats, la teva biografia d’Instagram serà una gran eina per atreure nous clients i construir una presència sòlida a les xarxes socials. Mantén-te actiu, actualitzat i creatiu per aprofitar al màxim aquesta plataforma!
També et pot interessar
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.