Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital
5 llibres per impulsar el teu negoci a Internet
Si vols impulsar el teu negoci a internet i destacar entre la multitud, és important conèixer les tendències i eines del món del màrqueting i la gestió empresarial.
És per aquest motiu que, com vam fer l’any passat, per celebrar Sant Jordi plegats, us recomanem 5 llibres perquè elevis el teu negoci al següent nivell.
Aquests llibres combinen teoria i la pràctica, i tracten diferents temàtiques perquè escullis el que més t’interessa: augmentar vendes, idear estratègies exitoses de màrqueting, determinar una identitat de marca sòlida, comprendre les necessitats dels usuaris, etc.
1. E-COMMERCE EVOLVED, de Tanner Larsson (2016)
Aquest llibre, que va ser traduït com a ECommerce en evolución: las tácticas esenciales para construir, hacer crecer y escalar un eCommerce con éxito, proporciona una guia completa per la creació d’una botiga en línia amb garanties. Inclou tant teoria com consells pràctics sobre estratègies de màrqueting i de disseny web perquè la teva botiga en línia sigui tot un èxit.
2. CONVERSION OPTIMITZATION: THE ART AND SCIENCE OF CONVERTING PROSPECTS TO CUSTOMERS, de Khalid Saleh i Ayat Shukairy (2010)
Com fer que els visitants del meu web s’acabin convertint en clients? Aquesta és la pregunta que Saleh i Shukairy van plantejar-se per escriure aquest llibre. Ofereixen una guia de consells pràctics sobre com persuadir l’usuari perquè acabi fent una compra i millorar la taxa de conversió del teu web.
3. BUILDING A STORYBRAND, de Donald Miller (2017)
En aquest llibre, Donald Miller, autor reconegut com a New York Times best-selling author, utilitza els set elements de la literatura universal per ensenyar com millorar considerablement la manera de connectar amb els clients i fer créixer el negoci. Ensenya com utilitzar la narrativa per a la creació d’una marca efectiva i proporciona una guia clara per la creació d’un missatge coherent i una identitat de marca sòlida.
4. CONTAGIOUS: Why Things Catch On, de Jonah Berger (2016)
Què fa que un contingut o producte funcioni més o menys a internet? Berger analitza les claus de l’èxit d’alguns productes que s’han fet molt populars en un període de temps molt curt, allò que popularment es coneix com a “fer-se viral”. Proporciona idees i consells pràctics per a la creació de campanyes d’èxit ràpid a internet i a les xarxes socials, i així aconseguir que la teva marca tingui un gran impacte.
5. THE ELEMENTS OF USER EXPERIENCE, de Jesse James Garret (2010)
Aquest llibre ofereix una visió completa del procés de disseny d’experiència d’usuari, que és una part molt important del disseny web. Garrett ens ensenya com comprendre les necessitats dels usuaris i plantejar i dissenyar webs que satisfacin aquestes necessitats.
Esperem que gaudeixis d’aquest Sant Jordi i que aquestes lectures et siguin profitoses!
I si no tens temps de llegir, ja saps que l’equip de professionals de CESW som sempre al teu costat per ajudar-te i oferir-te els millors serveis pel teu negoci! Contacta amb nosaltres sense compromís!
També et pot interessar
-
Comerç electrònic Màrqueting digital
12 de juliol de 2024
IA i E-Mail Màrqueting
La intel·ligència artificial revoluciona l'email màrqueting, millorant personalització i segmentació per augmentar obertures i conversions. Optimitza campanyes, crea contingut atractiu, protegeix contra correu brossa i automatitza tasques.
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.