4 consells per millorar l'experiència d'usuari a la pàgina web
Si tens un lloc web i vols diferenciar-te de la teva competència oferint una experiència única a l’usuari, has de tenir en compte diferents aspectes i incorporar tècniques per aconseguir-ho.
Què és l’experiència d’usuari?
És el procés que es duu a terme quan l’usuari interactua amb un producte o servei. Té com a objectiu generar bones percepcions i emocions i aconseguir una actitud positiva respecte a un producte o servei.
Aquest procés es pot personalitzar i podem utilitzar tècniques perquè la nostra web generi una gran experiència en el client.
Aquest procés aporta uns beneficis a l’empresa i a l’usuari.
D’una banda, facilita que els internautes trobin la informació que busquen, navegant de manera eficient. Això fa que millori la satisfacció del consumidor, la imatge de marca i la reputació del producte o servei, augmentant la fidelitat i la retenció a la nostra pàgina web. Millorar l’experiència d’usuari també fa que ens diferenciem de la competència, ja que ofereix una experiència única que permet resoldre qualsevol problema als clients.
Així doncs, què hem de fer per generar una bona experiència d’usuari?
- Incorporar un xat de WhatsApp amb respostes automatitzades perquè puguis respondre en un moment qualsevol dubte o proposta que tingui l’usuari.
- Elaborar un disseny visualment atractiu, intuïtiu i eficient. El disseny ha de ser atractiu i la web ha de tenir una bona estructura perquè els usuaris puguin trobar ràpidament la informació que busquen.
- Compartir continguts de valor per mantenir als usuaris informats sobre novetats i el negoci, generar credibilitat i promoure la proximitat i la complicitat.
- Utilitzar formularis facilita que el client es posi en contacte amb l’empresa.
Cal tenir en compte que s’ha d’adaptar el disseny en funció de la retroalimentació de l’internauta. D’aquesta manera, podrem afegir millores en el disseny i incorporar noves funcionalitats o eliminar les que no són necessàries.
També et pot interessar
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.