Contacta'ns Contacta'ns

3 llibres de màrqueting que poden impulsar el teu negoci al món digital

21 d’abril de 2022

Gestionar un negoci no és una tasca fàcil. La competència cada vegada és més gran i els obstacles van en augment cada dia que passa. Destacar entre tantes opcions és una necessitat de qualsevol empresa, i aquí és on et pot ajudar a tenir una bona estratègia de màrqueting. 

Això sí, el món del màrqueting, i sobretot del màrqueting digital, evoluciona constantment i és molt important mantenir-se informat de totes les novetats i possibilitats que existeixen per arribar als teus clients. 

Aprofitant l’època de Sant Jordi, us proposem 3 llibres relacionats amb el màrqueting i la gestió d’empresa per tal que portis el teu negoci al següent nivell. Són llibres que no passen de moda i que els seus ensenyaments es mantenen en el temps, ideals per assentar unes bones bases de la teva estratègia de màrqueting.

 

1. Màrqueting digital per a Dummies de Isra García, Victor Ronco, Aitor Contreras, Alejandro Rubio i Oscar Valdelvira

 

Aquest llibre és un gran punt de partida per a qualsevol persona que vulgui introduir-se en el màrqueting digital. Cobreix tots els conceptes bàsics d'una manera fàcil d'entendre, sense aclaparar-vos amb massa informació.

https://amzn.to/3MfcxLm 

 

2. The Lean Startup d'Eric Ries

 

Aquest llibre és una lectura imprescindible per a qualsevol persona que vulgui iniciar un negoci. Es tracta de com crear un negoci començant amb un producte mínim viable i fer-lo evolucionar i créixer fins a tenir un negoci d’èxit.

https://amzn.to/3Ol3HOh 

 

3. Màrqueting de Growth Hacker de Ryan Holiday

 

Si voleu aprendre sobre el growth hacking, aquest és el vostre llibre. Cobreix totes les diferents maneres en què podeu fer créixer el vostre negoci de manera ràpida i eficient mitjançant el màrqueting digital.

https://amzn.to/3L5JOsv 



Aquests són només alguns dels llibres sobre màrqueting digital que poden ajudar-te en el teu negoci. N’hi ha molts més que poden ajudar-te a comprendre més aspectes concrets com per exemple el SEO o el SEM, la gestió de XXSS, i altres fonaments per arribar a més potencials clients.

Això sí, si no tens temps per invertir en llegir aquests llibres i en formar-te en les bases del màrqueting, pots contactar amb nosaltres per tal que et fem una estratègia de màrqueting digital a mida. D’aquesta manera sabràs en què et val la pena invertir i en quines àrees hauries de focalitzar tota la teva energia!

Contacta’ns sense cap mena de compromís!