3 llibres de màrqueting i comunicació per a Sant Jordi

Consells  ·  20 d'abril del 2018

S’acosta la diada de Sant Jordi en què no poden faltar el llibre i la rosa!

Molts de nosaltres ens passem el dia davant de pantalles i ens hem acostumat a llegir i escriure amb ordinadors i dispositius mòbils o ebooks. Però també ens agrada la sensació de tenir un bon llibre de paper entre les mans.  

Per això, amb motiu del Dia del Llibre, et volem recomanar 3 llibres de referència sobre màrqueting i comunicació:

“La vaca porpra. Diferencia't per transformar el teu negoci” de Seth Godin.

Un clàssic imprescindible d’un guru del màrqueting que ens dona les claus per crear un projecte d’èxit. Amb un estil molt amè que ens enganxarà des de la primera pàgina, en Seth Godin ens parla sobre la necessitat de la diferenciació en un mercat més que saturat. Mitjançant un munt d’exemples ens fa veure per què triomfen tant determinades marques i productes. Al best-seller “La vaca porpra”, en Seth Godin ens proposa una nova mentalitat en el camp del màrqueting que farà que els nostres productes i plantejaments de mercat deixin de ser perfectes i esdevinguin diferents i transformadors.

“Idees que enganxen” de Xip Heath i Dan Heath.

Tant si ets emprenedor/a i vols arribar més lluny amb la teva marca com si t’ocupes el màrqueting de la teva empresa, aquest llibre és de lectura obligada. Per què algunes idees sobreviuen i d’altres moren? “Idees que enganxen” ens descobreix com comunicar les nostres idees de manera efectiva. Si vols aconseguir que les teves idees impactin i es quedin a la memòria col·lectiva, només has de posar en pràctica les sis claus que proposa aquest llibre. Ja ens explicaràs si funciona!

“Buyology. Veritats i mentides de per què comprem” de Martin Lindstrom.

Per què comprem? Quins pensaments, sentiments i desitjos subconscients influencien en la nostra decisió de compra? Des de la vessant del neuromàrqueting, Martin Lindstrom ens sorprèn amb les revelacions d’una investigació de tres anys sobre el comportament de 2.000 voluntaris d’arreu del món en mostrar-los-hi anuncis, logotips, marques i productes. Molt interessant tant des del punt de vista del consumidor com del professional del màrqueting o de la venda.