Blog

Et portem les últimes tendències i novetats del món digital perquè estiguis al dia de l'evolució constant de les noves tecnologies.

Google Shopping es fa més omnipresent

Novetats  ·  20 de maig del 2019

Davant l’amenaça d’Amazon, Google no es vol quedar enrere en la guerra per les vendes online i ha decidit contraatacar: Google Shopping ha anunciat que està treballant per convertir-se en un marketplace. Encara no se sap quan ni com però la voluntat del gegant d’internet és clara.

Tot i que ho pugui semblar, la idea no és nova ja que reneix com una fusió de Google Shopping Actions i Google Express, ambdues disponibles només als Estats Units. La darrera permet realitzar les compres de forma fàcil i rebre les entregues de productes en un període màxim de 5 dies. La novetat arriba però amb el redisseny i impuls definitiu del projecte: les anteriors plataformes s’integren i es milloren sota el nom de Google Shopping Experience. Aquesta representarà una competència per d’altres plataformes que ja han incorporat la possibilitat de comprar, com és el cas d'Instagram.

Els avantatges de la nova aposta de Google són clares:

  • La plataforma oferirà una pàgina principal personalitzada que recollirà tots els productes i permetrà filtrar per marques, tipologia de productes, valoracions dels usuaris i fins i tot veure vídeos.
  • La revolució definitiva arribarà amb el botó blau que permetrà afegir el producte al carret i comprar els articles directament. Per tant, no caldrà sortir de la plataforma de Shopping per acabar la compra ja que els pagaments seran immediats i aniran vinculats al compte de Google de cada usuari.

Caldrà esperar uns mesos per veure com resol Google la qüestió logística i bastant més perquè les millores arribin a Europa.

Pel que no caldrà esperar és per a la implementació de les millores dels anuncis de Shopping. Fa poques setmanes, Google anunciava que els anuncis es veurien també a l’apartat d’imatges del cercador però ara ha fet saber que els anuncis de Shopping apareixeran també a Youtube encara que no siguin en format de vídeo. I el que és més important, els gestors tindran la possibilitat de definir on voldran mostrar els anuncis: Google, imatges i/o Youtube. La finalitat oficial de tot plegat és expansionar l’abast dels anuncis cap a nous usuaris però la conseqüència més immediata que veuran els anunciants serà un consum més ràpid de la inversió i un increment de tràfic.

Si tens una botiga online amb Cap Empresa Sense Web i encara no has provat el nostre servei de màrqueting d’anuncis de Shopping, no esperis més perquè aquesta és la gran aposta de Google per l’any 2019.

8 trucs per morir d’èxit en la teva estratègia d’e-mail màrqueting

Consells  ·  17 de maig del 2019

Si fa uns mesos et parlàvem dels avantatges d’integrar el nostre servei de newsletter a la gestió del teu web, avui hem decidit explicar-te alguns trucs per treure el màxim partit d’aquesta eina. Amb unes majors taxes de conversió i fidelització que d’altres estratègies de màrqueting, l’e-mail màrqueting és actualment una de les eines més potents del mercat. Els punts forts: parteix d’una base de dades pròpia i estableix una comunicació directa amb els nostres clients.

Obtenir seguidors a les xarxes socials està bé, però si ja tenim el contacte d’usuaris interessats en els nostres serveis, per què no enviar-los missatges personalitzats? T’expliquem com!

  • Rep als nous usuaris amb un missatge de benvinguda

No hi ha segones oportunitats per causar una primera bona impressió. Quan els usuaris se subscriuen per primer cop a la teva llista, recomanem que els enviïs un breu correu per presentar-te, agrair l’interès i oferir els teus serveis de forma més bidireccional. Una frase del tipus: som A, fem B i et podem ajudar a C.

I recorda: volem ser educats, no spam.

  • Planifica un calendari i horari dels enviaments

Tot i que depèn del sector, els millors dies de la setmana per enviar correus electrònics són de dimarts a dijous en horari laboral. Sobretot, evita els caps de setmana (els teus clients potencials també volen descansar) i els dilluns (és dia de correus acumulats i neteja).

Respecte a les hores, les millors són entre les 8 i les 9 del matí i entre les 12 i les 4 de la tarda.

  • Sigues creatiu i capta l’interès a l’assumpte

Estem cansats de veure assumptes de correu com “Novetats -insereix nom d’empresa-“, “Newsletter de febrer” o “Promoció de Nadal”. No castiguis als teus subscriptors amb correus que tu mai obriries i sigues creatiu. Diuen els entesos que aquest camp determina el 90 % de l’èxit de la campanya.

I si a un bon assumpte hi afegim un remitent personal en comptes d’un correu genèric d’empresa, encara sumem més punts ja que generem més confiança.

  • Segmenta els usuaris i personalitza els missatges

Per idiomes, per regions, per edat, per productes que han visitat la teva pàgina web, per serveis en els quals s’han mostrat interessats, per la font de subscripció,... Les possibilitats de segmentació poden ser tan àmplies com tanta informació tinguis dels teus clients.

Per aquest motiu, et recomanem organitzar els teus subscriptors en grups afins i enviar un correu personalitzat a cadascun dels grups. A major personalització, major eficàcia.

  • Ves al gra

Quan els correus electrònics ens inunden la safata d’entrada a diari, tots agraïm rebre’n algun que vagi al gra: missatges breus i concisos amb instruccions o ofertes clares. No facis perdre el temps als teus subscriptors.

Alhora, no enviïs correus de forma periòdica si no tens res interessant a dir; envia’ls només quan tinguis una oferta o notícies rellevants a comunicar.

  • Sigues creatiu i utilitza crides a l’acció

Tant si es tracta d’un correu informatiu com promocional, presentar la informació de forma diferent és un gran valor. T’animem a complementar el text amb imatges, infografies i fins i tot emoticones. Ser divertit no va en contra de la professionalitat.

Per últim, no oblidis mai concloure el correu amb un enllaç al teu web, un telèfon, tots els enllaços a les xarxes socials i una crida a l’acció. Si vols aconseguir resultats, simplement has de dir quins: truca avui, aprofita l’oferta fins que acabem existències, clica al nostre web promocional,...

  • Fes una prova abans d’enviar correus massius

Per evitar errors de disseny, visualitzacions no apropiades o enllaços trencats, sempre és desitjable fer un correu de prova abans de l’enviament massiu.

Te’l pots enviar a tu mateix o al teu equip, no et portarà gaire temps extra i garanteix una major professionalitat de cara als clients.

  • Facilita la cancel·lació de la subscripció

Els ho has posat fàcil perquè rebin els teus correus però els ho has de posar fàcil també perquè deixin de rebre’ls.

Pot semblar una paradoxa que incloem aquí aquest punt però, creu-nos, és tan important com la captació dels subscriptors. En primer lloc, perquè els subscriptors sempre poden deixar d’estar interessats en els nostres serveis i, en segon lloc, perquè és una mostra de transparència. A més, quan es donin de baixa, els pots preguntar el motiu de la cancel·lació i utilitzar els seus comentaris per millorar successius enviaments.

Si ja t’has decidit, al web de Cap Empresa Sense Web trobaràs tota la informació per contractar el servei d’e-mail màrqueting.

 

Creix l’ús del mòbil en les compres en línia

Tendències  ·  3 d'abril del 2019

El 96% dels internautes majors de 14 anys es connecta a internet des d’un dispositiu mòbil. És a dir, a Espanya hi ha 31,3 milions d’usuaris que utilitzen l’smartphone per navegar per la xarxa. Una dada molt rellevant que pot impulsar a empreses i marques a dur a terme campanyes publicitàries específiques per a dispositius mòbils.

Això és el que es desprèn de l’Estudi Anual de Mobile & Connected Devices 2019 realitzat per IAB Spain, l’associació que representa al sector de la publicitat i la comunicació digital a Espanya, en col·laboració amb nPeople i GFK i patrocinat per Adgage.

Altres dades interessants d’aquests estudi per a les empreses i marques amb presència digital són que gairebé el 70% del temps que naveguem per internet ho fem des de dispositius mòbils (smartphones i tauletes) i que hi dediquem una mitjana d’unes 3 hores al dia, repartides entre 7 i 8 sessions.

Respecte el paper dels dispositius mòbils en el procés de compra, Espanya ja arriba a un 82% d’usuaris, essent el sector de la moda el que registra més vendes on-line. El menjar a domicili també està guanyant pes entre les compres en línia des d’smartphone. Segons l’estudi també veiem que l’smartphone té un paper més determinant en les primeres fases del procés de compra, ja que el 80% dels usuaris l’utilitzen per cercar informació, comparar preus, productes i punts de venda. Això sí, predomina sobretot entre els menors de 34 anys.

I com percep l’usuari la publicitat als dispositius mòbils? Al 2019 s’ha detectat un creixent interès en interactuar amb la publicitat des d’smartphone. De fet, un 74% dels usuaris admeten haver clicat en anuncis del seu interès quan navegaven des de mòbil i un 65% quan ho feien des de tauleta.

L’estudi d’IAB Spain també revela que dediquem una mitjana de 20 minuts diaris a les xarxes socials i que hi accedim preferentment des de mòbil. També demostra que el número d’apps que utilitzem des d’smartphone és de 31 i des de tauleta es redueix a 13. D’aquestes aplicacions, Instagram és la que mostra major creixement i WhatsApp la més utilitzada. En general, els usuaris prefereixen tenir accés gratuït a les aplicacions encara que aleshores incloguin publicitat i només un 35% han pagat algun cop per utilitzar una app.

La tauleta, per la seva part, és el dispositiu preferit per veure vídeos, sèries o pel·lícules.

Entre les conclusions de l’estudi trobem que el vídeo mobile i la geolocalització seran les tendències que marcaran el sector dels dispositius mòbils al llarg del 2019, formats que rebran més inversió publicitària que en anys anteriors.

Veure l’Estudi Anual de Mobile & Connected Devices 2019 d’IAB Spain complet.

Millora el posicionament del teu web amb Google My Business

Consells  ·  Tendències  ·  29 de març del 2019

Quan un usuari cerca a Google un negoci o un servei en una ubicació concreta, per exemple, “fisioterapeuta Banyoles”, Google mostra de manera visual i a dalt de tot dels resultats de cerca les tres fitxes de Google My Business més ben posicionades, amb totes les dades de contacte i l’ubicació a Google Maps perquè l’usuari hi pugui trucar o anar-hi directament.

Per tant, et recomanem disposar d’una fitxa de Google My Business per millorar el posicionament local del teu web.

Avantatges de tenir una fitxa de Google My Business del nostre negoci:

  • Millora la visibilitat del nostre negoci en els resultats de cerca de Google en l’àmbit local.
  • Geoposiciona el nostre negoci a Google Maps, facilitant a l’usuari l’ubicació exacta i com arribar-hi. A més de les dades de contacte.
  • Mostra la valoració que fan dels nostres productes i serveis els nostres clients mitjançant les ressenyes. Aquest és un aspecte molt important que tant Google com els clients potencials tindran molt en compte.
  • Motiva als usuaris a contactar ja que inclou la informació més rellevant i facilita el contacte.

Com tria Google quines 3 fitxes de Google My Business mostra en una cerca? Google té en compte tres aspectes a l’hora de decidir quines fitxes de Google My Business mostra en els primers resultats de cerca:

  • Rellevància: grau de coincidència de la fitxa de Google My Business amb la cerca de l’usuari i les paraules clau utilitzades.
  • Distància: grau de proximitat del negoci amb la ubicació de l’usuari.
  • Importància: volum de ressenyes i valoracions positives, trànsit al web i aspectes SEO del web.

La importància de les ressenyes a la fitxa de Google My Business

Les ressenyes dels clients són una part fonamental de la nostra fitxa de Google My Business. Avui dia tots busquem referències a internet abans de comprar un producte o de contractar un servei i com més comentaris positius tingui un negoci, més probable és que hi contactem o que el triem davant d’altres competidors. En el cas de la fitxa de Google My Business, l’opinió dels clients es mostra de manera molt visual mitjançant les estrelles de l’1 al 5 i amb els comentaris que hi deixen els usuaris que ja han provat el producte o servei. Per tant, ens convé fomentar que els nostres clients ens deixin ressenyes.

Ja ho saps, si tens un negoci local, et convé tenir i gestionar correctament la teva pròpia fitxa de Google My Business i a Cap Empresa Sense Web et podem ajudar. No dubtis a contactar-nos!

Dones que han fet història en el món de la informàtica

Tendències  ·  8 de març del 2019

Associem la informàtica i les noves tecnologies als homes, però ha estat gràcies al paper decisiu d’algunes dones que avui dia tenim processadors de textos, llenguatges de programació, wifi, Bluetooth, etc. Amb motiu del Dia Internacional de la Dona els hi volem donar el reconeixement que es mereixen.

Ada Lovelace (1815-1852), la primera programadora de la història. Filla del poeta anglès Lord Byron i d’Annabella Milbanke, Ada fou la creadora del primer algoritme codificat destinat a ser processat per una màquina. Aficionada des de petita a les matemàtiques i la geometria, fou l’encarregada de traduir a l’anglès el seminari de Charles Babbage sobre la seva màquina analítica. Entre les notes pròpies que va afegir Ada Lovelace a la traducció hi ha les corresponents a un algoritme per programar la màquina mitjançant targetes perforades i aquest algoritme es considera com el primer específicament creat per programar un ordinador. L’any 1979, el Departament de Defensa dels EE.UU. va desenvolupar un llenguatge de programació anomenat ADA en el seu honor.

Hedy Lamarr (1914-2000), la inventora del wifi. Aquesta reconeguda actriu de Hollywood, protagonista de quasi una vintena de pel·lícules durant la dècada de 1940 i aclamada sobretot per la seva bellesa física, és la inventora de l’espectre eixamplat per salt de freqüència. Aquest sistema de comunicació secret de torpedes radioguiats servia per evitar la detecció dels torpedes, fent-los saltar entre moltes freqüències diferents. Hedy fou, doncs, la inventora d’un sistema de codificació que actualment encara s’utilitza per al GPS, la tecnologia wifi o el Bluetooth. De fet, el Dia de l’Inventor se celebra el 9 de novembre en honor a Hedy Lamarr, coincidint amb la seva data de naixement.

Evelyn Berezin (1925-2018), creadora dels processadors de text. Al 1953 va dissenyar el que es considera el primer ordinador d’oficina, més tard va desenvolupar el primer sistema informàtic de reserves per a companyies aèries i al 1968 va idear un processador de text per simplificar el treball d’oficina, dut a terme sobretot per dones que exercien de secretàries.

Radia Perlman (1951), la “mare d’internet”. Tot i que aquest títol no li agrada, la Radia fou la inventora del protocol Spanning Tree (STP) que va transformar el funcionament d’Ethernet. Doctora en Ciències de la Computació pel MIT, actualment encara treballa a Intel, empresa per a la qual ha aconseguit una cinquantena de patents. I encara ens pot sorprendre amb algun nou descobriment!

Jude Milhon, Lynn Conway, Frances E. Allen, Grace Murray Hopper i les Top Secret Rosies són altres noms de dones que han fet història en el món de la informàtica, tot i que algunes d’elles no hagin rebut el reconeixement merescut o aquest hagi arribat massa tard.

Consells per millorar el SEO on page

Consells  ·  28 de febrer del 2019

Cada vegada som més conscients de la importància del SEO dels webs, tot i que sovint no sabem ben bé què significa ni sabem com l’hem de treballar. El SEO (Search Engine Optimization) és el posiciona­ment orgànic dels webs als cercadors, és a dir, l’ordre d’aparició dels webs en els resultats de cerca de Google, el rei dels cercadors. Aquest posicionament depèn de molts factors, entre ells la competència, però hi ha una part que recau directament en el nostre web: és l’anomenat SEO on page (SEO a la pàgina).

El SEO on page són un conjunt de tècniques d’optimització interna del nostre web per fer-lo més amigable per als cercadors com Google i aconseguir que pugi posicions en els resultats de cerca, fent-lo així més visible per als usuaris.

Consells per millorar el SEO on page del nostre web:

1. Estructura web: com més ben organitzada i senzilla sigui l’estructura del nostre web, millor. Aconsellem organitzar els apartats del menú en una estructura màxima de tres nivells, seguint la regla dels tres clics, és a dir, que l’usuari arribi a la informació que desitja fent un màxim de tres clics. Així facilitem la indexació del web als cercadors i garantim una navegació fàcil i intuïtiva als usuaris.

2. Paraules clau: posar les paraules clau en els noms dels apartats del web i en els textos, sempre que puguem i de forma natural. És recomanable utilitzar sinònims, en lloc de repetir sempre la mateixa paraula, i que les paraules clau no suposin més del 10% del total del text, per evitar sobre-optimitzar i que Google se n’adoni i ens penalitzi.

3. URL: les URL amigables també ens ajudaran amb el SEO. Però com aconseguim URL amigables? Intentant que el nom de l’apartat ja contingui alguna paraula clau i evitant posar-hi números, símbols o caràcters estranys.

4. Continguts: essencials per al SEO on page, ja que els cercadors els analitzen per determinar la rellevància del nostre web respecte els de la competència. Per això sempre insistim que és molt important crear contingut únic i de qualitat per als usuaris i actualitzar-lo sovint per atreure més visitants al nostre web i fidelitzar-los.

Textos:

- Posicionen més bé els textos que inclouen la paraula clau principal en el títol, que tenen un mínim de 300 paraules i que incorporen les paraules clau com més al principi millor.

- Hem d’escriure pensant en els nostres clients i clients potencials, en cobrir els seus interessos i necessitats.

- Recomanem organitzar el contingut amb el més important a l’inici, fer frases senzilles, utilitzar les negretes per destacar els continguts i facilitar-ne una lectura ràpida, evitar les majúscules i revisar l’ortografia dels textos abans de publicar-los, ja que Google penalitza també els errors ortogràfics.

- És interessant posar títols i encapçalaments (H1, H2, etc.), tenint en compte que d’encapçalament H1 només n’hi pot haver un a cada text o apartat i seria equivalent a un subtítol o resum de l’article.

- Acompanyar cada text almenys d’una imatge i adjuntar informació addicional amb un PDF és també un bon recurs perquè els cercadors els indexen.

- És bàsic no duplicar continguts, és a dir, no copiar textos ni del nostre propi web ni d’altres, perquè Google ho penalitza.

Necessites idees de tipus de continguts que pots incloure al web? Llegeix l’article “Continguts per atreure visites al teu web”.

Imatges i vídeos: els elements multimèdia ens ajuden a retenir l’usuari més temps al nostre web i a reduir el percentatge de rebot (visites que han entrat al nostre lloc web i n’han marxat sense navegar-hi ni visitar cap pàgina o apartat), millorant així el SEO. Com que Google també analitza les imatges i els vídeos, és important que n’optimitzem la mida abans de pujar-les al web (evitant que pesin massa i triguin a carregar) i que el nom de l’arxiu ja sigui descriptiu i contingui paraules clau. Per exemple, que en lloc de dir-se “IMG7023” es digui “logotip web cesw”.

5. Enllaços interns i externs: els enllaços interns, aquells que apunten a pàgines dins del nostre propi web, afavoreixen el SEO on page, ja que transfereixen autoritat i rellevància d’unes pàgines a unes altres i faciliten la navegació i la interacció de l’usuari pel nostre web. En aquest sentit, és molt recomanable tenir el menú principal sempre visible i utilitzar paraules clau com a text àncora. D’altra banda, els enllaços externs, aquells que apunten a altres webs, també són molt útils per completar o ampliar els nostres propis continguts i no hem de tenir por a perdre l’usuari. Això sí, quan posem un enllaç extern, configurem-lo de manera que aquest s’obri en una nova finestra, mantenint el nostre web obert perquè l’usuari hi pugui tornar fàcilment.

6. Camps de SEO: omplir els camps de SEO dels apartats i productes de l’administrador del web ens ajudarà també a posicionar.

- Títol: recomanem que els títols incloguin el nom de l’empresa o marca i la paraula clau principal i que siguin atractius i únics. No ha de superar els 70 caràcters.

- Descripció: aprofitem-la per descriure millor el contingut de l’apartat o el producte en qüestió, utilitzant paraules clau i amb un redactat que enganxi a l’usuari. Cada meta descripció ha de ser única i ajuda incloure-hi alguna crida a l’acció. No ha de superar els 155 caràcters.

- Paraules clau: es tracta de posar les paraules clau associades a l’apartat o producte separades per comes, tenint en compte com buscarà un usuari els serveis o productes que oferim. Si bé és cert que Google ja no té en compte aquest camp, altres cercadors com Bing i Yahoo sí.

Eines gratuïtes per gestionar les xarxes socials del teu negoci

Consells  ·  20 de febrer del 2019

Cercar continguts, triar els hashtags més adequats, dissenyar imatges originals, obtenir i analitzar estadístiques, saber què diuen de la teva marca, empresa o producte, etc. Hi ha tants aspectes a treballar i considerar quan tenim un perfil professional a les xarxes socials! Per això hem volgut recopilar algunes eines que t’ajudaran a gestionar d’una manera més eficient i eficaç les xarxes socials del teu negoci com un community manager professional:

Hootsuite

La nostra eina preferida per gestionar els perfils de xarxes socials d’una marca o empresa. Permet configurar l’escriptori de cada xarxa social per columnes amb la informació que més ens interessi i també podem programar els continguts. Sens dubte, una eina molt intuïtiva i eficient. La versió gratuïta de Hootsuite ens permet gestionar fins a un màxim de 3 perfils socials.

Buffer

Aquest és un altre gestor de continguts de xarxes socials semblant a Hootsuite. Buffer és molt complet perquè disposa d’un editor d’imatges per crear contingut de qualitat i ens ofereix estadístiques de tots els comptes administrats. La versió gratuïta de Buffer ens permet programar fins a un màxim de 10 publicacions.

Canva

Ideal per dissenyar contingut gràfic per a les publicacions a les xarxes socials. Canva disposa de centenars de plantilles, imatges i filtres per facilitar-nos al màxim el disseny d’una portada, d’un banner, d’una infografia, etc. És una eina molt senzilla d’utilitzar que ens ajuda a donar una imatge gràfica professional.

Metricool

Analítica web, generació d’informes, planificació i publicació en una mateixa eina. A més, ens permet analitzar la competència i fer una comparativa respecte la nostra marca o empresa. A la versió gratuïta hi podem connectar els perfils de Facebook, Instagram, Twitter i un blog i ens mostra dades molt interessants amb un format molt visual.

Social Mention

Vols saber què diuen de la teva marca o empresa a internet? Amb SocialMention sabràs qui et menciona, des de quina xarxa social, quan ho fa i quin abast té. També disposa d’un sistema d’alertes semblant al de Google Alerts i un mesurador d’influència. 

All Hashtag

All Hashtag és un cercador de paraules clau per a diferents xarxes socials, per exemple, Instagram. Utilitzant les paraules clau més adequades podem arribar a més clients potencials i aquesta eina ens diu les paraules clau més destacades per sector i ens dona diferents possibilitats per a les nostres publicacions.

Google Analytics

Imprescindible per conèixer les estadístiques del nostre web i saber com arriben i com es comporten els usuaris al nostre web. Google Analytics ens dona dades en temps real del número de visites al nostre web i ens diu el perfil del visitant, quins són les principals fonts de trànsit, etc.

La xarxa social Google+ desapareix a correcuita

Novetats  ·  15 de febrer del 2019

Google+ va néixer l’any 2011 amb la intenció de convertir-se en la xarxa social més utilitzada del món i desbancar Facebook i Twitter, les líders del moment. Nou anys després, Google tanca definitivament la seva xarxa social per diversos motius.

El primer motiu és l’evident fracàs de Google+ com a xarxa social. Una dada reveladora en aquest sentit és que el 90% de les sessions d’usuari són de menys de 5 segons de durada. Tot i un inici que podia semblar prometedor, Google+ no ha aconseguit arribar als usuaris.

El segon motiu és la seguretat. Al novembre del 2018, un error de seguretat va exposar les dades privades de 500.000 usuaris. Aquest ja va ser el detonant per anunciar el tancament de la xarxa social de cara a l’agost del 2019. Però una nova fuga massiva de dades al gener del 2019, que ha afectat 52,5 milions d’usuaris, ha obligat a Google a avançar-ne el tancament a l’abril del 2019.

Si ets usuari de Google+, tens temps fins el 2 d’abril per descarregar tot el contingut que hagis creat o compartit en aquesta xarxa social, ja siguin publicacions, imatges, esdeveniments, etc. Només cal que segueixis aquestes senzilles instruccions sobre com descarregar les teves dades de Google+. Primer hauràs de seleccionar les dades que vols descarregar i després configurar com vols que Google te les enviï. Així de fàcil!

D’altra banda, si tens una fitxa de Google My Business, hauràs rebut o rebràs ben aviat un comunicat de Google informant del tancament de Google+. És merament informatiu i no cal que facis res. Google n’informa perquè a tots els usuaris que creaven una fitxa de negoci a Google My Business els donava d’alta automàticament a Google+, encara que molts d’ells mai l’han arribat a utilitzar.

Tot i l’imminent tancament de Google+, Google té intenció de dur a terme els seus plans de tenir una versió de Google+ per a empreses. Estarem atents a qualsevol novetat!

Més informació sobre el tancament de Google+.