Blog

Et portem les últimes tendències i novetats del món digital perquè estiguis al dia de l'evolució constant de les noves tecnologies.

El futur de les cerques a internet és mòbil

Tendències  ·  23 de març del 2015

El món digital està experimentant canvis en els patrons de comportament dels usuaris a internet i les xifres ho confirmen. Actualment, el percentatge de cerques des de dispositius mòbils i ordinadors és gairebé el mateix, però la previsió per aquest 2015 és que les cerques mòbils superin les realitzades des d’ordinadors, segons un estudi de eMarketer sobre tendències digitals.

Per què augmenten les cerques des de dispositius mòbils?

Com a usuari de la xarxa, segurament tu mateix pots respondre a aquesta pregunta. Habitualment tots fem cerques des del mòbil per consultar el correu electrònic, reservar un hotel, trobar el telèfon d’un establiment, etc. Els dispositius mòbils donen resposta aquí i ara, en el precís instant que a l’usuari li apareix la necessitat, el dubte o la consulta.

El futur de les cerques a internet és mòbil i existeix una gran oportunitat de negoci per a petites i grans empreses. 

Google prioritzarà els webs ‘mobile friendly’ a les cerques mòbils

Novetats  ·  Tendències  ·  18 de març del 2015

Si la teva pàgina web no està adaptada a dispositius mòbils, a partir del 21 d’abril perdrà posicions en les cerques des de tauletes i telèfons intel·ligents. Google va informar d’aquest canvi en el seu algoritme fa unes setmanes al seu blog oficial

A partir del 21 d’abril, el criteri mobile friendly serà prioritari i afectarà totes les cerques mòbils, en tots els idiomes de la xarxa. 

La teva web està adaptada a mòbil? Fes la prova de Google

Vols saber si la teva web està adaptada a dispositius mòbils? Surt de dubtes ràpidament i fes el test d’optimització per a mòbils de Google. Si la teva web suspèn posa’t en contacte amb nosaltres i t’assessorarem sobre quines accions pots dur a terme.

Aquest canvi en l’algoritme de Google, actiu a partir del 21 d’abril i que penalitzarà els llocs web sense disseny adaptatiu, esdevé una oportunitat de visibilitat per a les pàgines web que ja estiguin adaptades a mòbil i per a les que s’hi adaptin durant les properes setmanes.