Blog

Et portem les últimes tendències i novetats del món digital perquè estiguis al dia de l'evolució constant de les noves tecnologies.

Facebook crea els botons ‘call to action’ per a les pàgines d'empresa

Novetats  ·  20 d'abril del 2015

Les darreres setmanes, Facebook ha incorporat l'opció d'incloure nous enllaços a les pàgines corporatives amb els anomenats botons de crida a l’acció o call to action. És una opció gratuïta i des de Cap Empresa Sense Web et recomanem fer-la servir, ja que ajuda les empreses a assolir els seus objectius en aquesta xarxa.

Quin tipus d’objectiu? 

Hi ha diversos missatges disponibles. Podràs triar entre: contacta’ns, reserva ara, fes servir l’app o registra’t, entre d’altres. 

Per gaudir d'aquesta novetat, només has d’accedir a la teva pàgina d'empresa des del teu perfil d’administrador i crear el botó que s’ajusti més a les necessitats i objectius de l’empresa, com ara afavorir el contacte amb clients potencials, la reserva d’un servei o la compra d’un producte.

Twitter ofereix més espai als usuaris per comentar a les repiulades

Novetats  ·  14 d'abril del 2015

Si no en tenies prou amb 140 caràcters per piular a Twitter, has de saber que a partir d’ara la xarxa de microblogging permet inserir com a imatge o enllaç la publicació que es vol repiular.

Amb aquest canvi els usuaris de Twitter, a més de compartir la informació de la publicació d'un altre perfil, gaudiran de 116 caràcters per comentar i afegir valor a les piulades.

La nova funcionalitat ja està activa per a usuaris de dispositius iOS i a la versió web de Twitter. A més, pròximament estarà disponible també per a Android.

Sortir a les primeres posicions de Google és possible amb Google My Business

Consells  ·  10 d'abril del 2015

Vull sortir a les primeres posicions de la cerca a Google! Tu també? Si la resposta és afirmativa, una de les primeres recomanacions que et fem des de Cap Empresa Sense Web és donar d'alta el teu perfil a Google My Business

My Business és un servei de Google que permet a les empreses mostrar la seva informació a Google Maps, a la cerca de Google i a Google+. Per tant, un dels avantatges principals de Google My Business és que permet gestionar la presència d’un negoci a la xarxa, des d’un únic perfil. Però n’hi ha més, com ara que Google ofereix aquest servei a les empreses de manera gratuïta. 

Google My Business és sinònim de posicionament local i gratuït. I la teva empresa, ja és a My Business?

El comerç en línia a través de mòbil creixerà un 48% l'any 2015

Tendències  ·  31 de març del 2015

El comerç mòbil a Espanya creixerà un 48% aquest 2015. Aquesta és la previsió recollida a l’informe comissionat per PayPal, empresa de pagaments per internet, i realitzat per la consultora Ipsos.

Si ets empresari, t’interessa saber que entre els motius que actuen com a barrera dels usuaris a l’hora de comprar en línia destaquen problemes amb la instal·lació o l’ús d’aplicacions, la preocupació per la seguretat en el pagament o l’espai reduït de la pantalla del telèfon. Per tant, ara és moment de treballar per millorar l’experiència dels clients a la teva pàgina web o botiga en línia.

A més a més, segons PayPal, el comerç mòbil (m-commerce) creix actualment tres vegades més que el tradicional e-commerce. La fórmula internet i dispositius mòbils és avui el binomi essencial i obre un munt d’oportunitats. 

El futur de les cerques a internet és mòbil

Tendències  ·  23 de març del 2015

El món digital està experimentant canvis en els patrons de comportament dels usuaris a internet i les xifres ho confirmen. Actualment, el percentatge de cerques des de dispositius mòbils i ordinadors és gairebé el mateix, però la previsió per aquest 2015 és que les cerques mòbils superin les realitzades des d’ordinadors, segons un estudi de eMarketer sobre tendències digitals.

Per què augmenten les cerques des de dispositius mòbils?

Com a usuari de la xarxa, segurament tu mateix pots respondre a aquesta pregunta. Habitualment tots fem cerques des del mòbil per consultar el correu electrònic, reservar un hotel, trobar el telèfon d’un establiment, etc. Els dispositius mòbils donen resposta aquí i ara, en el precís instant que a l’usuari li apareix la necessitat, el dubte o la consulta.

El futur de les cerques a internet és mòbil i existeix una gran oportunitat de negoci per a petites i grans empreses. 

Google prioritzarà els webs ‘mobile friendly’ a les cerques mòbils

Novetats  ·  Tendències  ·  18 de març del 2015

Si la teva pàgina web no està adaptada a dispositius mòbils, a partir del 21 d’abril perdrà posicions en les cerques des de tauletes i telèfons intel·ligents. Google va informar d’aquest canvi en el seu algoritme fa unes setmanes al seu blog oficial

A partir del 21 d’abril, el criteri mobile friendly serà prioritari i afectarà totes les cerques mòbils, en tots els idiomes de la xarxa. 

La teva web està adaptada a mòbil? Fes la prova de Google

Vols saber si la teva web està adaptada a dispositius mòbils? Surt de dubtes ràpidament i fes el test d’optimització per a mòbils de Google. Si la teva web suspèn posa’t en contacte amb nosaltres i t’assessorarem sobre quines accions pots dur a terme.

Aquest canvi en l’algoritme de Google, actiu a partir del 21 d’abril i que penalitzarà els llocs web sense disseny adaptatiu, esdevé una oportunitat de visibilitat per a les pàgines web que ja estiguin adaptades a mòbil i per a les que s’hi adaptin durant les properes setmanes.