T’agradaria tenir més clients gràcies als anuncis de Google AdWords?

Publicat: 13 de juny del 2017

Gràcies als anuncis de pagament de Google, aquest mes de maig l’Hotel Sausa ha obtingut 35 conversions, entre les quals s’inclouen trucades telefòniques, formularis de contacte i reserves directes. El seguiment continu de les campanyes i les trobades periòdiques amb el client fan que la campanya d’AdWords estigui al màxim d’optimitzada i, per tant, no quedi estancada.

La clau d’aquest sistema és que el client obté beneficis elevats a partir d’una inversió molt reduïda, la qual cosa, en el cas de l’Hotel Sausa, es tradueix en un cost per conversió (cost per contacte) de 3,93 € durant el mes de maig.

Amb aquest cas d’èxit s’evidencia que comptar amb un pressupost ajustat no significa renunciar a les accions de màrqueting digital, tot al contrari: cal trobar la millor opció de captació de contactes per fer visible el negoci. Tot i així, s’ha de tenir en compte que cada sector és diferent i que el cost dels clics dels anuncis depèn de molts factors, com per exemple de la competència.